subliminal Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Vet inte om det här har varit uppe förut, men jag tycker att det hade varit smidigt om PF.nu hade en egen underkategori för bonusar. Så som det är hos exempelvis 2+2 och BW. Som det är nu så blir de veckovisa bonustrådarna väldigt långa. Samtidigt har många bonusar längre löptid vilket gör att samma frågor dyker upp gång på gång, då folk inte orka läsa igenom 40 sidor för att hitta svar på sina frågor. Och sökfunktionen vet vi ju hur den är.. En annan fördel är att det ger en bättre överblick av bonusdiskussionerna och man slipper läsa om de bonusar man inte är intresserad av. Vad sägs? Enklare, snyggare och bättre? Citera
p0k3rk1ng Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Menar du den här? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=20972 Citera
subliminal Postad 2 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2006 Menar du den här? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=20972 Nej, en hel underkategori. Som t ex "Online Poker" och "Ekonomi och Juridik". Där skulle en olika trådar för respektive bonusar kunna husera i stället för att samsas i de veckovisa trådarna. Tråden du länkar till skulle också passa där. Citera
eloge38 Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Nej, en hel underkategori. En grupp Citera
subliminal Postad 2 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2006 Nej, en hel underkategori. En grupp Okej okej, en grupp. Jag har ingen jättekoll på forumterminologi, tyckte det lät bra med underkategori. Jag hoppas att alla förstår vad jag menar. QoS får väl rubrikpilla om han känner sig missnöjd med rubrikvalet. Citera
QoS Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Tror frågan varit uppe förrut och med tanke på den mängd spam som redan nu postas (och tas bort) i dom relativt "små" bonustrådarna så är vi försiktiga med att köra en helt egen grupp i dagsläget. Vi ska som sagt se över forumstrukturen närmaste tiden och fundera lite på hur vi det kan bli bättre även med bonusar. Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts