Skalman5 Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Sievert Öholm, Nalle Knutsson, Sebastian Dawkins, Farmen Christina och den där vänsterpartisten som slänger stolar på polisen (Lilly Näslund hette hon visst) Serveras med en riklig portion kravallpolis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Hehe, Sebastian... Jonas Gardell Carola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
satan68 Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Alla gamla vinnare av pokermiljonen borde vara automatiskt inbjudna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Proffs: legato sagström LIRARERIK!!! Ken thuritz fuat can Dan glimne ( ja han får fan hoppa in) Kändisar: Zlatan DARIN!!! Patric Sjöberg fast helst vill jag nog inte se en ny säsong utan Geigert.. totalt ovärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Jag har funderat lite på det här med pokermiljonen och vem som bör vara med. För att göra programmet mer spännande och roligare att titta på borde dom ju satsa än mer på kändisar. Nu kan man ju vara känd för olika saker och utan att lägga något värde i själva kändisskapet har jag kommit fram till några namn jag skulle tycka vara spännande att se. Inte för att dom förtjänar mediautrymme, utan för att jag ofta funderar på vem av dessa som skulle syna ner ett hålstegsdrag ända till rivern, vem som går all in med lägstaparet och dålig kicker i en redan höjd pot på floppen. Vem som alltid betar pot från UTG med 74o (gärna 7c4s). Dom jag har kommit fram till är föjande: Tony Olsson Juha Valjakkala Thomas Quick Karl Kanga Thomas Möller Matias Flink Hampus Hellekant Jackie Arklöv Ernst Kirchsteiger Tommy Zethreus och även Tito Beltran Sen kan man ju späda ut det här med lite kända nyhetsuppläsare och handbollslandslaget från 1996. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DirtyKalsing Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Radiosportens Lasse Grankvist,Kurt Ohlsson och Matti nykänen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubako Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 nu under valdebatten skulle de va kul att se politikerna göra upp. så följande! Göran Persson Fredrik Reinfeldt Lars Ohly Maud Olofsson Lars Leijonborg Göran Hägglund Maria Wetterstrand(alternativt Peter Eriksson) politiker ljuger ju så dom lär ju ha ett bra pokerface^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts