der_ko Postad 4 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2006 Som tidigare nämnt är du inte i god tro och då är det olagligt. Förövrigt är det moraliskt förkastligt, hade inte du velat få tillbaka dina pengar om du skickat till fel person?Snälla vad har jag gjort som är olagligt? Om han inte kräver pengarna tillbaka och jag inte gör något vad är då moraliskt förkastligt med att inte göra något? Citera
slovakien Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Om detta hade hänt mig så hade jag inte lagt ut tid på att leta efter personen, jag hade istället avvaktat i ca 1 månad till och väntat ifall personen kontaktar mig, om han gör det så skulle han fått pengarna tillbaka. Och skulle han inte kontaktat mig inom loppet av den tiden så hade jag cashat ut allt. Citera
SweCyrus Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 det är inte så att personen som har skickat pengar till dig heter något med AgentXXX (XXX=siffror)? Isf kommer pengarna från någon som jobbar på sajten. Citera
Gila01 Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Snälla vad har jag gjort som är olagligt? Om han inte kräver pengarna tillbaka och jag inte gör något vad är då moraliskt förkastligt med att inte göra något? Men du är ju helt sorglig... Om DU hade skickat över pengar till fel person, hur hade DU velat att den andra personen skulle göra???? Tycker du det är OK att han behåller DINA pengar? Då ska du absolut behålla pengarna. Skulle du vilja att han resonerade som du gör nu...? Jag har inte gjort något olagligt, så jag behåller pengarna. Skicka tillbaka pengarna omgående, inget snack!!! Bli en bra poker spelare istället och spela till dig pengarna. Citera
fat_joe Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Behåll pengarna om han inte kontaktar dig. Citera
Broccoli Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Att döma av vissa av svaren här börjar man ju undra om inte pokerspelande gör folk mer egoistiska. Precis som man vet att ekonomistudier gör folk mer egoistiska. Citera
Nickefik Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Precis som man vet att ekonomistudier gör folk mer egoistiska. Citera
LaktosBob Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 The_Sea skickade en present till mig... ibland e folk snälla utan anledning Citera
Recommended Posts