Gå till innehåll

Frågor och svar kring sign-up erbjudandet!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 125
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Oj, fick pengarna idag från supporten. Alltså 150 euro. Sen fick jag 150 euro till ikväll. Tänkte att det var något fel och tog kontakt med HeyJohan (via msn, härlig support dom har som sagt). Det hade blivit något fel så jag fått bonusen 2 gånger. Men som tack för att jag sa till fick jag behålla de 150€ som kom dit av misstag :shock: . Det kallar jag att ta hand om sina kunder. Tack än en gång HeyJohan.

 

Härligt!

Ingen går ju som förlorare ur den situationen. Heypoker blir mer uppmärksamma och du fick en liten extra bonus :)

Jag fick behålla min felaktiga cashback-bonus efter att ha snackat med HeyJohan också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det lönt att jaga bonusen om man spelar på 0.25 o.50 E thm nl? llr man måste spela högre? tänkte sätta in minst 100 jurrooo. Något mattesnille som kan hjälpa mig?

 

Ja, lätt. Jag clearade insättningsbonusen (2000 vip) på två veckor 0.10/0.20. Fast då spelade jag rätt mycket också... 025/0.50 är en ganska idealisk nivå för att få vip.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar liksom många andra om badlakansituationen.

 

Jag har lirat klart bonus nu och den kommer säkert in på mitt konto om en månad, men redan efter 1 hand skickade jag ett mejl till badlakansadressen och har fortfarande inte fått någon bekräftelse eller sett något badlakan i brevlådan. Tack för lite upplysningar om hur det ligger till Johan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Romeo: Det står inte i cashieren hur mycket du har kvar eller om du är kopplad till en bonus, men du kan alltid PM:a mig så kan jag kolla upp det.

Ta första insättningen gånger 10 så ser du hur många VIP som du måste spela ihop för att cleara bonusen.

 

Vafantroru:

Du har 30 dagar på från den dag du har gjort din deposit att cleara bonusen. Därefter tar det max 30 dagar att få bonusen utbetald, men om du clearar hela så går det oftast snabbare.

 

mogge:

Poker VIP Point Balance: Är hur mycket VIP du har totalt.

Earned VIP Points: Är den mängd VIP som du har spelat in under en viss period. Du kan själv sätta perioden för att se hur mycket du har spelat in under till exempel en vecka.

Siffrorna uppdateras varje natt varför de ibland kan visa olika resultat.

 

HouseDoG:

Badlakanen skickades ut under måndagen och alla som har beställt dem senast under helgen kommer att ha dem under veckan.

Jag ska se om det finns kollinummer på dem. I så fall kommer ni att få dem mailade till er.

Säg gärna till när de är framme så vi vet att allt är frid och fröjd :D

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...