cassano Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Sitter och spelar 0,10/0,20 NL omaha på b2b. Startade med € 20 och nu har jag € 541 Alltså 27 inköp Avg. pot på bordet är € 81. Vet inte om jag postar i fel tråd nu. Kanske skulle postats i resultat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeT Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Sitter och spelar 0,10/0,20 NL omaha på b2b. Startade med € 20 och nu har jag € 541 Alltså 27 inköp Avg. pot på bordet är € 81. Vet inte om jag postar i fel tråd nu. Kanske skulle postats i resultat? 680 nu ser jag, lol =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Varför händer aldrig sånt mig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 31 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2005 Sitter och spelar 0,10/0,20 NL omaha på b2b. Startade med € 20 och nu har jag € 541 Alltså 27 inköp Avg. pot på bordet är € 81. Vet inte om jag postar i fel tråd nu. Kanske skulle postats i resultat? 680 nu ser jag, lol =) Hehe, måste ta hans stack på € 190 fast det kan bli svårt.. han har börjat spela halvtight nu 34 inköp har jag på bordet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smile Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Har du verkligen bara spelat drygt en timme? Grymt bra jobbat hur som helst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 31 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2005 Har du verkligen bara spelat drygt en timme? Grymt bra jobbat hur som helst.... Tack! Japp, började spela lite över 19.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Irre Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Vi satte oss 4 stycken och gick all in varje hand... Inte så svårt när man bara ställer in med AA och resten synar 80 euro preflop med 2275 liksom. Inget fel med din taktik, förutom att du förstörde allt det roliga runt bordet (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Sitter och spelar 0,10/0,20 NL omaha på b2b. Startade med € 20 och nu har jag € 541 Alltså 27 inköp Avg. pot på bordet är € 81. Vet inte om jag postar i fel tråd nu. Kanske skulle postats i resultat? 680 nu ser jag, lol =) han är nere på 679 nu kämpa!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Hur lyckades du?? Eller rättare sagt, hur fan lyckades de andra stolla bort så mycket stålar? Jag satt på $0.25 på Party häromdagen där en spelare slaska bort $500!! Hon synade med allt, synade feta överbets på rivern med Kung högt och synade feta överbet hela vägen med alla typer av drag och icke-drag. Hon måste vatt full... misstänkte först chipsdumpning då det främst var en annan spelare som fick det mesta, men hon lirade likadant på andra bord senare. Jag följde efter henne hela dan, men fick bara typ $60... Fick INGA kort och när jag fick det blev jag utdragen av henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 31 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2005 Sitter och spelar 0,10/0,20 NL omaha på b2b. Startade med € 20 och nu har jag € 541 Alltså 27 inköp Avg. pot på bordet är € 81. Vet inte om jag postar i fel tråd nu. Kanske skulle postats i resultat? 680 nu ser jag, lol =) han är nere på 679 nu kämpa!!!! Jobbigt!! Blindsen äter upp mig Ska bara spela stål nu.. vill inte tappa på den här fina stacken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Vänner, Vad heter bordet? Jag hittar ingen med så stor stack på de låga borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smile Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Hayward Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Irre Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Cincinnati eller hayward, kommer inte ihåg vilket. Han lyckades eftersom vi spelar NL Omaha och vi synade hans all ins på 100 euro hit o dit med any 4... Inte så svårt? (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 31 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2005 Vi satte oss 4 stycken och gick all in varje hand... Inte så svårt när man bara ställer in med AA och resten synar 80 euro preflop med 2275 liksom. Inget fel med din taktik, förutom att du förstörde allt det roliga runt bordet (= Ok, förlåt då. Men i början ställde jag inte med A A x x ds typ. 9 9 3 6 non suit och mera. Sen hade jag en jäkla tur när du synade på flopp med drag 2 ggr.. Fjant från Norge spelade lika tight. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 31 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2005 Cincinnati eller hayward, kommer inte ihåg vilket. Han lyckades eftersom vi spelar NL Omaha och vi synade hans all ins på 100 euro hit o dit med any 4... Inte så svårt? (= Jaja Men ändå, det krävs en jäkla tur för att vinna preflop all-ins mot 4 spelare 10 ggr i rad Jag säger inte att jag spelar bra omaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 Hayward Aha! Det var Omaha. Jag trodde det var THE. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 31 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2005 Hur lyckades du?? Eller rättare sagt, hur fan lyckades de andra stolla bort så mycket stålar? Jag satt på $0.25 på Party häromdagen där en spelare slaska bort $500!! Hon synade med allt, synade feta överbets på rivern med Kung högt och synade feta överbet hela vägen med alla typer av drag och icke-drag. Hon måste vatt full... misstänkte först chipsdumpning då det främst var en annan spelare som fick det mesta, men hon lirade likadant på andra bord senare. Jag följde efter henne hela dan, men fick bara typ $60... Fick INGA kort och när jag fick det blev jag utdragen av henne... Hehe, brukar vara så..Har aldrig hittat ett sådant bord förr dock. Svaren på hur jag lyckades kan du hitta i Irres inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 31 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2005 Så nu ska det ölas Slutade med € 672.. 33,5 inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztranger Postad 31 December , 2005 Rapport Share Postad 31 December , 2005 GRATTIS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 4 Januari , 2006 Rapport Share Postad 4 Januari , 2006 Så nu ska det ölas Slutade med € 672.. 33,5 inköp. Lite småbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts