vetgirig Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Daniel N. spelar poker med DreamClown på Ongame-nätverket. Antar att hans utmaning i sin blogg att spela mot DreamClown har accepterats. Kolla i deras privata cash-games KidPoker har skapat en limit holdem för två spelare. Så nu sitter de och försöker bevisa vem av dem som är bäst Kid starta med $100K och Dream med $50K. PS Table Info: "Visa, Mastercard and Clown Cash accepted! " * Railbird tråd till Resultat - QoS * Citera
fhaugen Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Dream är just nu $50K upp.. galet! Citera
badtorsker Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Jag hittar bara playmoneybord i ringgamesmenyn på ongame Citera
vetgirig Postad 31 December , 2005 Författare Rapport Postad 31 December , 2005 Jag hittar bara playmoneybord i ringgamesmenyn på ongame ' Välj Private tables och Real. KidPoker HE PS Det finns preferenser och inte se privata bord - se till att inte har den satt... PPS Du måste vara real money enabled för att se dessa bord. T.ex på Betsson, Hollywoodpoker eller Eurobet. Citera
Bimpi Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Skönt att de har så att bara spelarna kan chatta. Förstår inte varför t.ex inte prima har så med. KidPoker har i alla fall vunnit tillbaks allt + lite till nu. Det ser ut som han klonkat de flesta av gångerna som Dreamclown kollat upp så det känns som KidPoker har det mentala övertaget nu. Citera
vetgirig Postad 31 December , 2005 Författare Rapport Postad 31 December , 2005 Skönt att de har så att bara spelarna kan chatta.Förstår inte varför t.ex inte prima har så med. KidPoker har i alla fall vunnit tillbaks allt + lite till nu. Det ser ut som han klonkat de flesta av gångerna som Dreamclown kollat upp så det känns som KidPoker har det mentala övertaget nu. och nu 15 min senare så är de tillbaka i utgångsläget med Daniel på 100K och DC på 50K. Minus några hundra dollar i rake förståss De spelar typ 230 händer i timmer - det blir många händer på en natt! Citera
TeddyKGB Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Det svängde rätt kraftigt till sist när DN ligger 2k plus (102k vs 47k) så foldar han och sitter ut =) då skrivs detta: KidPoker: you are just going to love me ain't ya? KidPoker: LOL see ya, almost had me this time Dreamclown: you really are a disgrace Dreamclown: book that 2k win, fish KidPoker: i win.... AGAIN, LOL KidPoker: thats me 2k a day keeps the doctor away Dreamclown: fishhhhhhh KidPoker: you must really hate me huh? Dreamclown: i've always hated you Dreamclown: even seeing you on tv KidPoker: you could almost taste it couldnt you? Dreamclown: you are a repulsive self-promoter Dreamclown: but the poker thing is separate KidPoker: you thought you had me son.. maybe next time eh? Dreamclown: um, maybe next time you'll bust yes, because i won't quit until you do KidPoker: don't cry, you'll be ok.. ta ta for now Citera
Ziner Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 såg de med. fan vad sjukt asså grabbarna måste verkligen hata varandra. kan ju vara så också att negreanu var rädd för att förlora. tyckte han spela dreamclowns spel. han hade ju gnällt endel i sin blog om hur dreamclown lira 72 osv. Negreanu folda inte mycke vad jag kunde se under matchen. Citera
Emilio Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Hahahha.. Dom verkar ha samma enorma hat mot varandra som när jag och brorsan lirar Heads Up. Citera
Mikey Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Är man inte lite ute och cyklar när man kallar KidPoker för fisk? Citera
Trolldeg Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 man foldar inte FLT HU! Nej, jag vet att du inte foldar. Grejjen är att du sätter tvåpar varje gång. Edit: Kul att KidPokers bord har beskrivningen "Visa, Mastercard, and Clown Cash accepted!" Citera
pellepedal Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Från Daniels Blog: länk till fullcontactpoker.com * LP - QoS * Citera
MrPrytz Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Vem är DreamClown?! Nån internet kändis eller? Citera
Recommended Posts