-_- Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 En gång i livet för Bigking också kanske? tilta mig långsamt ampixo.. splittade HU i omahan 12,2k Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 En gång i livet för Bigking också kanske? tilta mig långsamt ampixo.. splittade HU i omahan 12,2k Det är superkramen på dig iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 Summering av februari. Alla mål uppnådda, även om de var skyhöga. -Vinst EPT -Vinst Eurobet 40k garanti -Vinst €500 NLT i Wien -3a €300+30 PLT i Wien -2a 20k garanti B2b -4a 25k garanti B2b Har plussat ungefär $40-45k under månaden utan att räkna med EPT. Mål för mars är $30k samt att vinna Tomteslask minst en gång. Lyckades även klonka en nagelsax igår! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skywalker Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 Mål för mars är $30k samt att vinna Tomteslask minst en gång. Du höjer målen ytterliggare alltså? Plussa $30k är ju bra mycket enklare än att vinna Tomteslask. Byt ut vinna Tomteslask mot att vinna EPT-finalen istället så blir det lite realistiska mål Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 Hur går det med studierna annars då Mats? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 Hade det gått såhär bra för mig i pokern så hade jag haft sjukt svårt för att motivera mig själv till att plugga, den saken är jävligt klar iaf. Fast nu har ju iofs Mats betalat sina studielån, så det kanske känns som bortkastade pengar om han inte slutför sin utbildning? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 Men är inte kunskap värt några kronor? Dessutom är pengar knappast allt här i livet... en stor del.. men inte allt Sen så är ju studerandet så mycket mer än bara plugg! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Manny Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 ... Sen så är ju studerandet så mycket mer än bara plugg! Ja det är tråkigt och jobbigt också Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mik-all Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 ... Sen så är ju studerandet så mycket mer än bara plugg! Ja det är tråkigt och jobbigt också HAHA! Helt riktigt. Kul att läsa om dina bravader Mats, fortsatt lycka till! Håll flaggan högt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 Gick ganska bra på satelliten idag. Jag spelade ut ordentligt och körde på riktigt hårt. Det funkade bra fram tills en och samma kille, egentligen ganska duktig, gjorde två cp-moves mot mig och tog alla mina chips. Är ändå nöjd med dagen och tokladdad inför imorgon. Jobbigaste blir nästan att hålla koncentrationen uppe hela jäkla tiden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sns3r Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 "Mål för mars är $30k samt att vinna Tomteslask minst en gång." Jag måste hålla med Simon.. Sikta på vinst i EWSOP och EPT-finalen istället. Du hinner ju inte vara med i så många tomteslask-turneringar heller när du ska till Wien, Monte Carlo, Karlstad osv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Karlstad? vad händer där? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 ... Sen så är ju studerandet så mycket mer än bara plugg! Ja det är tråkigt och jobbigt också Haha! klockren! =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Karlstad? vad händer där? Håkan Hellström håller konsert där. KISFMG du vet... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Tittar på Bond nu. Moonrake med Roger Moore. Dubbat på tyska!! Mamma jag vill hem!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lobbin Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Tittar på Bond nu. Moonrake med Roger Moore. Dubbat på tyska!! Mamma jag vill hem!!!!!!! Moonrake, det vill jag också ha, är det någon überrake för pokerproffs? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Du är grym! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Tittar på Bond nu. Moonrake med Roger Moore. Dubbat på tyska!! Mamma jag vill hem!!!!!!! Moonrake, det vill jag också ha, är det någon überrake för pokerproffs? Moonraker. . . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lobbin Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Moonraker. . . Jag vet, kände mig dock tvungen att nappa på betet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Mats ute ur Main.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chrille87 Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 vars har du läst denna dystra läsning? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 eyedol bor på mats hotellrum. Synd synd iaf! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Ryktet stämmer, im busted. Tycker inte jag gör några större fel om än alls. Jag får under första timmen 12 st pocketpar och träffar inte ett enda. Visst, det kostade bara 200*12 men det tär på psyket plus att jag tappade lite på att jag två gånger försökte köpa potten, alltid mothugg. En nyckelpott är när SB höjer till 200(4bb) och jag synar med Jc9d i BB. vill visa att jag inte släpper min BB. Flop J52 med två klöver. Jag vet att killen är tiltad sen en tidigare pott. Han bettar ut 400, jag höjer till 1200 och han ställer ganska snabbt med 6k till. Jag tänker lägga mig direkt men börjar fundera lite. Tror inte han har ett överpar faktiskt. Tittar på honom, han vänder sig direkt mot mig och stirrar. Tycker det skriker svaghet men ändå, jag kan fan inte syna... jag slår bara bluffen... Jag foldar och han visar TT, shit happens. Har kanske 6500 kvar när en höjer. Jag synar med 88. Flop 753, han betar 2/3 pot, jag synar. Turn 2. Han betar ut igen och jag tror han klarar att lägga sig om jag ställer så jag gör det. Han blixtsynar med AA. Kan väl diskuteras om det var ett bra drag men jag trodde iaf han skulle lägga sig där. Hade kanske skippat det movet om jag hade haft lite mer stack men det kändes motigt som fan från första handen i princip. Floppade tvåpar med QTd en gång. Flop QJT, rundcheck på flop med 2 fi. Turn J, tilt liksom. Känner mig riktigt jävla seg på poker nu, har ju varit så sjuk urladdning under februari. Ska nog ta det lite lugnt med pokern fram till Monte Carlo, känner mig inte riktigt i form. Nästa turnering går den 4e här i Wien, en 500€ freezeout. Kanske lirar den om jag är sugen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Han är mänsklig trotsallt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Du har gjort fina resultat i Wien! Bara att ladda upp batterierna för att jobba hem en fin buckla i Monaco! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts