Othello Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Får sälla mig till hyllningskören med ett stort grattis! "När vi fått ihop 1k beställer vi champagne" Ok, så nu när du fått ihop betydligt mer än så lär det beställas en jäkla massa saker antar jag. Minibaren är väl ett minne blott
ProtiProt Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 "Som nyårslöfte ska jag vinna tävlingen mot Djens och några fler här och bli först med att dra in 1 Mille SEK nästa år." Ser ut som att du vann =) Med tanke på kvällens händelser så tycker jag vi ändrar reglerna och ger de andra ett handikapp, hur skulle det vara om mats får sikta på 1 Mille USD istället? GRATTIS!
-_- Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart::heart: :heart::heart::heart::heart::heart::heart: :heart: :heart:
jerzan Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Det här e fan stort, GRYMT GRATTIS!!! ÅÅ vilken klonk du avslutar de hela med!!
mattias552 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 GRATTIS! Och välkommen in i Teamet!
Timmi Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 grattis, lagga ur när jag skulle skriva förut antar folk spamma sönder
blukah Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Antar att antalet läsare i den här dagboken lär öka markant! Grattis!
martenmania Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 STORT grattis till EPT-tilten!!!
omni Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Vill bara tacka för Deuville tipsen får se om vi kanske ses där. Det vänder i februari nästa vecka vinner du väl ca 330 000 €? Om han vara visste vad rätt han skulle få...
skywalker Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Mats på MSN igår kväll: "det blir fetingkalas om jag får en bra plats :)" Fetingkalas it is! Ska jag hyra Avenyn? Trodde på dig hela vägen. KLONK! Ett stort grattis!
Tribbiani22 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Alla säger grattis. Jag säger, din jävla svikare!! Vem väljer EPT före den viktiga korpmatchen vi hade idag? Nu fick vi spela med sex man och losa med 4-3. Plus att jag slog sönder en klubba så som jag ser det är du skyldig mig 500 spänn.. Känns som du har råd liksom.. Nemen grattis då för fan.
Ekenstar Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Stort grattis! Och ha det så kul med att släpa hem den lilla trofén till Sverige
JohnH Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Grattis! Men få inte hybris nu o börja lira på 0,25/0,50!
Timmi Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Stort grattis! Och ha det så kul med att släpa hem den lilla trofén till Sverige vafan kör den med dhl eller ngt
Suron Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 STORT grattis till EPT-tilten!!! EPT-tilten? HAHA! Klockren felskrivning. Grattis till titeln Mats.. coolt!
Snaso Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Jag brukar inte skriva ofta på PF.nu, men hur kan man undgå att göra ett inlägg nu, grattis! Har följt din dagbok sen du startade den och jag måste säga att dina steg känns så overkligt stora, nyss läste man om du grindade SnG på party och nu vinner du EPT. Snacka om att överraska en!! Grattis till alla framgångar Grymt som "#¤%&"! Hoppas att man kan få läsa mer om dig i liknande events om hur du klonkar sönder och samman (eller nån annan här på PF.nu), det blir ju så mycket mer spännande! Ännu en gång GRATTIS!
Blado Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 fyfan va sjysst. riktigt kul för dig. grattis!!!!
rockefeller Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Gissar att han inom en timme är tokfull på skumpa i den riktiga baren. Stort grattis!
Tribbiani22 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Detta är ju fan helt sjukt. Kan inte fatta det. Mats, som bor här borta i en studentlägehet har vunnit nära 5 mille!!!!! Så grymt härligt!! Fast en gång är ngen gång, nu får han fan ta och klonka i wien också.
Recommended Posts