sturestekarn Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 läste kens krönika på aftonbladet, och jag undrar om du får mycket erbjudanden om att ligga när du är ute och spelar stora turneringar runtom i världen ? är det som ken påstår, mycket groupies som önskar lite ligga med en pokercelebritet ? mvh sturestekarn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Mats, kan inte du gula Killerwolf/DaYellow är du snäll? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plimpton Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 läste kens krönika på aftonbladet, och jag undrar om du får mycket erbjudanden om att ligga när du är ute och spelar stora turneringar runtom i världen ? är det som ken påstår, mycket groupies som önskar lite ligga med en pokercelebritet ? mvh sturestekarn Roligt att du tror att Mats räknas som en pokercelebritet... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zubov Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Mats! Jag måste klaga lite. Du går ut och frågar efter mer förströelsespel. Då börjar alla skrankfåglar frenetiskt leta och skicka in spel till din dagbok, alla med önskan om att just DEM ska få din uppmärksamhet och cred. Men du visar ingen uppmärksamhet alls, du säger inte ens tack! Hur tror du det känns i ett litet skrankhjärta? De kanske har hoppat engelskaläxan eller skitit i att hjälpa mamma med disken bara för att vara först med att skicka in ett jätteroligt spel till dig. Du verkar dock vara en rolig prick! Kul att du hittat alkoholen! Mer fylleinlägg! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 lol.. agnes... been there done that Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kometen Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 lol.. agnes... wanne be there, do that Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 lol.. agnes... been there done that tog du henne på ****** Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2006 December: MTTs: -$781 Cash: +$2092 (CheckYourBets funkar finfint!) Har dragit på mig en jobbig förkylning med. Ska ta det väldigt lugnt fram tills på fredag då jag drar till Paris. Hoppas jag inte smittade Agnes... hon ska ju sjunga! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 5 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2006 läste kens krönika på aftonbladet, och jag undrar om du får mycket erbjudanden om att ligga när du är ute och spelar stora turneringar runtom i världen ? är det som ken påstår, mycket groupies som önskar lite ligga med en pokercelebritet ? mvh sturestekarn Ja. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 lol.. agnes... jacked off to her FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Hur bifogar man bilder? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Har ingen fler bilder på agnes? Helst lättklädda. Bifoga dom gärna! FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 5 December , 2006 Rapport Share Postad 5 December , 2006 Hur bifogar man bilder? Åh vad jag önskar att Cashville hade skrivit "Har ingen fler bilder på agnes? Helst lättklädda. Bifoga dom gärna!" så att jag slapp göra det själv. Vänta, jag har en ide... FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Hur bifogar man bilder? Ladda upp på exempelvis http://www.tinypic.com/ eller http://www.imageshack.us/ och kopiera in denna länken i ditt inlägg. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Hur bifogar man bilder? Åh vad jag önskar att Cashville hade skrivit "Har ingen fler bilder på agnes? Helst lättklädda. Bifoga dom gärna!" så att jag slapp göra det själv. Vänta, jag har en ide... FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 lol.. agnes... jacked off to her Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 nja... hon e för small o har inga bröst.. jag har typ onanerat till när en afroamerikansk man penetrerar en blond västerländska... det är kåthet för mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pimpout Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 nja... hon e för small o har inga bröst.. jag har typ onanerat till när en afroamerikansk man penetrerar en blond västerländska... det är kåthet för mig Jasså det har du. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 .. jag har typ onanerat till när en afroamerikansk man penetrerar en blond västerländsk man... det är kåthet för mig FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 fan vad alla ska härma 2+2 och lägga sig i andras poster. balla klubben Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 7 December , 2006 Rapport Share Postad 7 December , 2006 Fan vad alla ska härma 2+2 och lägga sig i andras poster. Balla klubben FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 lol vad betyder FYP alla verkar köra med det här Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 lol kan nån ge mig en länk till google, alla andra verkar använda detFYP http://www.google.se Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 lol vad betyder FYP alla verkar köra med det här FYP Final Year Project FYP First Year Program (College of the Holy Cross) FYP Five Year Program FYP Five-Year Plan FYP Fixed Your Post (newsgroups) FYP For Your Perusal FYP Foundation Year Program (University of Kings College) FYP Foundation Year Programme (Canada) Vilket tycker du stämmer in här? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 8 December , 2006 Rapport Share Postad 8 December , 2006 spela? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts