Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Och lika malplacerat känns Jantelags-tjatet här. Iremmats lirar low-stakes och har klonkat en turnering.. tror inte det sticker så grymt i ögonen på folk.

 

na, han var väl bara pluss typ 30K$ i november, lär ju inte speciellt många va avundsjuka på? :shock:

 

Mats tjänar 30K$ i månaden och därför tycker folk, pga avundsjuka, illa om honom. Är det så du menar?

 

Blir ju ett gäng att tycka illa om för mig i sådana fall... om nu 30K i novembermånad är urvalskriteriet. Gå och dö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-TheChildMolestor- @ Kan inte du bara ge fan i att skriva massa skit i denna dagboken?

 

Jag antar att det är möjligt men vet inte säkert.

 

Du drar säkert in mer cash än vad jag gör och du spelar säkert högre. Men det skulle uppskattas om du slutar med dina personangrepp här. Tråden där jag "överspelade" KQo litegranna var lite roligare åtminstone...

 

Klaga på att jag spelar dåligt eller nåt... förstår liksom inte din poäng här förutom att förlöjliga mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilt.

 

Går från 10k till 12k på löst bluffspel.... fortsätter i den stilen... tappar ner till 10k innan jag träffar set med 22 på flop 234 med klöverdrag.. är HU i potten. Han checkar, jag bettar pot, han syn. Turn blank K, check, potbet, allin för cirka 4k till, jag kan inte folda med min image. Han har 56o men jag träffar K på river. 16k nu.

Lite senare raisar en duktig svensk upp det utg till 500, blinds 75-150. Jag slår om till 1400 med TT i mp. Han synar, usch. Flop T93.... han checkar.. jag 1700.. han 4k... jag push.. han instasyn med 99. Vi hade lika mycket. Har nu 32k. Fortsätter bluffa och spela löst.. tappar till 28k innan jag vinner en stor pott igen. Två limpar för 200, jag säger 1400 tot i BB med AKo. Andra limparen pushar in i mig för 9k, jag viker inte utan synar och han visar 88. K på flop.. jag är chipleader med 40k.

Får sedan AA, en tomte asienbrud raisar upp till 525, jag slår om till 1625, en supertomte kallsynar... asienbruden synar. Flop T93... ringer klockor? Hon checkar.. jag bettar 5k... tomten foldar men asienbruden pushar för 12k till.. orkar inte folda... hon har TT... nere på 20k nu... och blev också precis flyttad från tomtebordet till ett ganska bra bord. Men kan jag börja tänka positivt igen kanske det kan gå vägen... men så sjukt segt just nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck... inga kort.. reraisad varje gång man försökt sno... ett move... sjuk tmisslyckat... får inga lägen heller på nya bordet... och samtidigt sitter andra på bordet och plockar upp höga par på löpande band... så man vågar inte göra nåt... har 10k kvar... blindar 200-400 med 50 i ante snart... kommer åka eller dubbla den nivån.. garanterat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Och lika malplacerat känns Jantelags-tjatet här. Iremmats lirar low-stakes och har klonkat en turnering.. tror inte det sticker så grymt i ögonen på folk.

 

na, han var väl bara pluss typ 30K$ i november, lär ju inte speciellt många va avundsjuka på? :shock:

 

Mats tjänar 30K$ i månaden och därför tycker folk, pga avundsjuka, illa om honom. Är det så du menar?

 

Blir ju ett gäng att tycka illa om för mig i sådana fall... om nu 30K i novembermånad är urvalskriteriet. Gå och dö.

 

Du verkar ju onekligen va lite avis lilla gubben.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ganska roligt att så fort någon klagar på helylle "jag har beställt på roomservice mats" så ska killen bannas... Om man som Mats gör ALLT för att synas och höras så får man även vara beredd på att alla kanske inte gillar det. Givetvis är jag med flera avundsjuka på vad Mats plussar.. Vad de flesta däremot inte är avundsjuka på är dels Mats liv i övrigt(som verkar bestå av att köpa på roomservice och köpa fula märkesgrejer enbart för att det är dyrt) dels hans oerhörda hybris. Förvisso finns ett tomrum efter Ken Lennard, frågan är om någon mer än Mats vill att det ska fyllas.

 

Nu ska jag sluta våldgästa Mats dagbok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du verkar ju onekligen va lite avis lilla gubben.

 

LOL. Det kan du ge dig fan på... ligger kraftigt back denna månad så +35K hade varit trevligare.

 

Poängen är. Människor är säkert avundsjuka på hur mycket pengar Mats tjänar men jag tror knappast att denna avund leder till att de avundsjuka ogillar Mats pga detta. Det är andra saker som är orsaken till ogillandet precis som Plimpton skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poängen är. Människor är säkert avundsjuka på hur mycket pengar Mats tjänar men jag tror knappast att denna avund leder till att de avundsjuka ogillar Mats pga detta. Det är andra saker som är orsaken till ogillandet precis som Plimpton skriver.

 

Det är ju inte direkt som så att någon sätter en pistol mot ditt huvud och tvingar dig att gå in och läsa i hans dagbok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plimpton och barnvåldtäktsmannen: Är det iremmats eller Mats Iremark ni syftar på?

Skriv vad du vill ha sagt direkt istället och bespara oss alla lite tid.

Jag bara undrar om era sågningar är baserade på att ni känner honom personligen eller på hans inlägg på internetforum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar liksom inte ens hur folk orkar bry sig om de nu tycker iremmats attityd är störande. Om man nu inte tycker om han så kan man väl helt enkelt skita i att skriva här? Vad ska det leda till? Ska killen ändra om hela sitt beteende bara för att två medlemmar på ett forum stör sig på honom?

 

Tycker bara den här diskussionen är så jävla patetisk så jag vet inte om man ska skratta eller gråta. Jag har aldrig träffat Mats och jag känner honom inte, det enda jag gör är precis som de flesta andra att läsa dagboken och kanske möjligen få ut något av det. Låt mig göra det istället för att spy galla på en person ni inte känner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plimpton och barnvåldtäktsmannen: Är det iremmats eller Mats Iremark ni syftar på?

Skriv vad du vill ha sagt direkt istället och bespara oss alla lite tid.

Jag bara undrar om era sågningar är baserade på att ni känner honom personligen eller på hans inlägg på internetforum.

 

Eftersom -TheChildRapist- inte verkar vara närvarande svarar jag i hans ställe. Är det relevant?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plimpton och barnvåldtäktsmannen: Är det iremmats eller Mats Iremark ni syftar på?

Skriv vad du vill ha sagt direkt istället och bespara oss alla lite tid.

Jag bara undrar om era sågningar är baserade på att ni känner honom personligen eller på hans inlägg på internetforum.

 

Eftersom -TheChildRapist- inte verkar vara närvarande svarar jag i hans ställe. Är det relevant?

 

Det är väl i allra högsta grad relevant eftersom det blir ännu mer patetiskt om ni dömer en människa efter några inlägg på ett forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...