Bikern Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 blev det ingen deal i topp 3?? undrar oxå vad är billigaste alternativet att sätta in/ta ut pengar från pokerstars? Neteller eller VISA? o hur gör du när det är så pass mycket? allt till NETeller gissar jag? p.s är det inte grymt segt att spela så länge? van vid max 5-7 timmars online turneringar
iremmats Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2006 blev det ingen deal i topp 3?? undrar oxå vad är billigaste alternativet att sätta in/ta ut pengar från pokerstars? Neteller eller VISA? o hur gör du när det är så pass mycket? allt till NETeller gissar jag? p.s är det inte grymt segt att spela så länge? van vid max 5-7 timmars online turneringar Nej, jag hade långt under den andel av prispotten jag skulle fått som trea. Det är sjukt kul att lira så här långa turneringar. Du får spela så många olika stadier som kräver olika taktik osv.
Bikern Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Har skatteverket koll på turneringarna?? och hur och när blir man tvingad på skatten??
mbman Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Grattis Mats! Du har inte lust att lägga upp HH:n för turneringen? Vore nog sjukt lärorikt att läsa för oss fiskar..
iremmats Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2006 Grattis Mats! Du har inte lust att lägga upp HH:n för turneringen? Vore nog sjukt lärorikt att läsa för oss fiskar.. Spelade på nya datorn. Tror inte jag ställt in den på att spara HHs där Iaf, jag gjorde inga moves under hela turneringen. Jag fick aldrig AA. KK en gång, inget betalt alls. QQ två gånger, inget betalt alls. Mycket steals av blindarna. 2-3 resteals med bra händer.
PinkFloyd Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Amen shit.. halv mille svenska hit och dit för dig känns det som nu. Stort grattis!
PinkFloyd Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 haha helt OT detta men.. läste i denna tråd http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=28933 att det är en sköldpadda du slickar på i din avatar jacobmal, alltid trott att du ligger och flinar i dina egna spyor hahaha
Verdi Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 GJ finalbord. Klonken en gång (typ jämt för vissa ) i livet nu då! EDIT: quzzo: lee.. i won 480k euro in deauville.. this is just pocket change... Ja sa ju det, pocketchange. Skrev Mats verkligen det i chatten?
Verdi Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 haha helt OT detta men.. läste i denna tråd http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=28933 att det är en sköldpadda du slickar på i din avatar jacobmal, alltid trott att du ligger och flinar i dina egna spyor hahaha Jag trodde också att det var spyor.
stoffe83 Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Stort stort Grattis! Fin start på månaden, så nu kan du känna dig lugn inför flytten och allt sånt!
MajkTheBike Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Fan, sluta nu, spara lite till oss andra! GRATTIS!
eurythmech Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 Går väl att beställa HH från en specifik turnering i klienten? Grattis btw.
Emilio Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 men lol. Jag är inte den som blir avundsjuk men nu blir jag fan det. Fan vad du klonkar. Grattis
ziddax Postad 5 Juni , 2006 Rapport Postad 5 Juni , 2006 galet. stort grattis. ger du privatlektioner i klonk, möjligtvis?
Recommended Posts