Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Vi kör på Party. Det kommer ligga ett bord som heter KISFMG under 5/10 NL. Kommer krävas ett lösenord för att få upp bordet. Kommer med största säkerhet vara "mats".

Postad
Kommer någon spela in spelet eller något liknande? Jobbet har såklart time:at in en liten arbetsresa just idag/ikväll.....Vill inte missa detta!

Alla sparar väl sina HHs. Får väl lägga upp de sen för allmän beskådning! :)

Postad
Vi kör på Party. Det kommer ligga ett bord som heter KISFMG under 5/10 NL. Kommer krävas ett lösenord för att få upp bordet. Kommer med största säkerhet vara "mats".

Ungefär vilken tid kommer ni att dra igång? Om detta redan är skrivet ber jag om ursäkt men det kommer ju typ 5 sidor per dag så jag orkar inte leta :D

Postad

Ungefär vilken tid kommer ni att dra igång? Om detta redan är skrivet ber jag om ursäkt men det kommer ju typ 5 sidor per dag så jag orkar inte leta :D

Tips: kolla trådens rubrik.

Postad

Tips: kolla trådens rubrik.

:oops: , han måste ha ändrat det precis :)

Postad

Som sagt. Vi kör 19.00. samling på irc, quakenet #iremmats

ALLA som vill spela kommer dit. Så bestämmer vi DÅ exakt hur vi gör. Alla som vill titta får gärna komma dit med.

Postad

Hej Mats!

Har precis börjat läsa din "blogg" den verkar riktigt intressant men knäckande lång :). Spelar själv samma nivåer men på ongames sidor (pokerroom, betsson, eurobet, betonbet osv.). Lirar du nåt där?

• Skapa nytt...