Gå till innehåll

World Cup Mania hos MartinsPoker


LIF

Recommended Posts

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alltså..att man missa den! Borde d inte mailat ut den informationen....dope..var ändå sättet o få biljett ju..kommer de inte ha nån mer?

 

jo, det tror jag:

 

10-18 price – A free seat in the next WORLD CUP MANIA Feburari 26th 2006

 

bokar in det datumet..

 

Ni som vann nu..fick ni 1 biljett lr fler?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag var med, grattis lif till vinsten. Men jag blir så arg, vi e 3 kvar plockar upp aa, raisar 2 bb, får call från big blind. Kommer q10 något, jag bettar han raisar jag går all in. Han visar upp 10 5 träff på 10an, river 5 och han vinner. Annars hade jag varit chipleader och heads up. Nu var man istället shortstacked och åkte ut som 3a. Roligt sätt att förlora på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lif har du fått in några pengar på kontot?

1an vann ju 2000 e travel money.

Jag som blev 3a fick bara 500 e. Men dom syns inte på kontot.

Hur fungerar det hela skickar dom hem det?

Och när ska man bestämma sig för vilken match man ska se i gruppspelen?

 

Har inte fått några pengar på kontot. Jag har mailat dem och frågat, fick svar att de vidarebefodrat mailet till den ansvarige personen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Har någon av er som vann biljetter till VM fått något besked om biljetterna ännu? Vore ju kul med en bekräftesle från MartinsPoker om att de har fixat biljetterna.

 

Fick mail från Martin de Knijff nån dag efter turneringen, stod där att man skulle få biljetterna i Dortmund den 10 Juni.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har någon av er som vann biljetter till VM fått något besked om biljetterna ännu? Vore ju kul med en bekräftesle från MartinsPoker om att de har fixat biljetterna.

 

Fick mail från Martin de Knijff nån dag efter turneringen, stod där att man skulle få biljetterna i Dortmund den 10 Juni.

 

Hmm... jag vann ju bara två biljetter till en match, verkar lite konstigt att jag måste hämta biljetten i Dortmund när matchen jag vill se mellan Sverige och England går i Köln!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det verkar ju faktiskt väldigt konstigt, men såhär skrev han:

 

Vi träffas på:

DORTMUND HILTON

An der Buschmuehle 1

Dortmund, Germany, 44139

KL 1200.

 

Alla som vunnit biljetter genom Martinspoker kommer att träffas där för att få sina biljetter. Förhoppningsvis kommer jag själv samt flera av medlemmarna i Team Martinspoker att närvara. En eller flera representanter från Martinspoker kommer hursomhelst att vara där och bjuda på en lättare lunch.

 

Har sedan mailat han med att par frågor dock utan svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det verkar ju faktiskt väldigt konstigt, men såhär skrev han:

 

Vi träffas på:

DORTMUND HILTON

An der Buschmuehle 1

Dortmund, Germany, 44139

KL 1200.

 

Alla som vunnit biljetter genom Martinspoker kommer att träffas där för att få sina biljetter. Förhoppningsvis kommer jag själv samt flera av medlemmarna i Team Martinspoker att närvara. En eller flera representanter från Martinspoker kommer hursomhelst att vara där och bjuda på en lättare lunch.

 

Har sedan mailat han med att par frågor dock utan svar.

 

Ja det lät ju onkligen totalgalet :evil: Man undrar ju varför de inte kan skicka biljetterna, skulle vara "lite" smidigare....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Nån av de som vann biljetter som har hört nåt mer från MartinsPoker?

 

Eller nån som vet om det kommer en ny World Cup Mania nästa Söndag som de utlovade...?

Den finns ju inte med i Klienten nu och står inget om den på sidan. Men var ju personer i förra turneringen som vann:

 

10-18 price – A free seat in the next WORLD CUP MANIA Feburari 26th 2006

 

 

Man blir ju lite orolig att man inte ska få nå biljetter av dem, speciellt när de inte svarar på de mail man skickar.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...