Gå till innehåll

Just nu: Väldigt bra värde i €100.000 turn. imorgon!


24hPoker

Recommended Posts

Med ca ett dygn kvar innan årets stora €100.000 guarantee END OF YEAR Tournament så är 220 deltagare anmälda. Detta gör att det för tillfället är över €50.000 i övervärde. Inköpet är €200.

 

Förutom det så får vinnaren också ett säte i WSOP och det vet ni ju alla vad det är värt.

 

//24hPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men inte så konstigt heller! Vem betalar 200€ med stor risk för att det blir en fet lagg som vanligt på B2B? Jag skulle aldrig riskera 200€ på B2B i ett naffs ändå med det övervärdet. Då måste det ändå vara mycket bättre att spela PokerStars 200+15$ på söndagarna, den har också en garanterad prissumma på 500.000$.

Jag har aldrig sett lagg eller att någon blivit "disconnected" på Stars heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem betalar 200€ med stor risk för att det blir en fet lagg som vanligt på B2B?

Instämmer. Laggproblemen på B2B måste fixas innan det går att spela där igen.

 

Jag tror inte att B2B har insett hur allvarliga problemen är. Inte nog med att dagens spelare slutar spela där, de lär få svårt att rekrytera nya spelare framöver. Det är inte många som lär rekommendera B2B till vänner och kollegor med de problem som finns där just nu.

 

Hoppas att ni snart tar tag i problemet och fixar det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Klockan 20.00 ikväll (torsdag) kan du spela vår End of Year tävling. Insatsen är €200 (freezeout). Man får 5,000 i startchips och höjning var 15:e minut. Vi garanterar minst €100,000 i prispotten.

 

Om du spelar på 24hPoker klienten så lägger vi dessutom till $10,000 (en plats i VM) om du vinner tävlingen!

 

Lycka till i tävlingen!

 

Vi tackar alla våra spelare för det gångna året och önskar alla våra spelare ett Gott Nytt År!

 

24hPoker

 

http://www.24hpoker.com/christmas/index.html (24h's jul & nyårshälsning)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med ca ett dygn kvar innan årets stora €100.000 guarantee END OF YEAR Tournament så är 220 deltagare anmälda. Detta gör att det för tillfället är över €50.000 i övervärde. Inköpet är €200.

 

Förutom det så får vinnaren också ett säte i WSOP och det vet ni ju alla vad det är värt.

 

//24hPoker

497 spelare * 200 € = 99400 €.

Oooootroligt övervärde på 600 €, inte illa. :)

Äh, vinnaren får ju åka till WSOP också!

spelar nån förresten???

Jag gör och ingen lagg ännu

Nej jag spelare inte. Håller mig till mina Sng's. Går det bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen,

 

Det finns redan två stycken trådar som handlar om serverprobem samt att hand by hand kommer komma inom en snar framtid. När vi skrev inlägget var det ett enormt övervärde med bara en dag kvar till turneringen, och vi vill gärna att så många av våra spelare som möjligt känner till turneringar där vi stoppar in fina extrapriser.

 

Hoppas det gick bra för er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns redan två stycken trådar som handlar om serverprobem

Det jag vill veta är vad ni tänker göra åt serverproblemen. I vilken tråd står det?

 

I tråden "24hPoker behöver era åsikter!" har flera av dessa frågor avhandlats och det vi kan säga i dagsläget är att B2B senaste tiden gjort ett flertal uppdateringar för att nätverket ska klara av det allt större antalet spelare. Bland annat genom skalbarhet (lägga olika funktioner på olika servrar).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...