Gå till innehåll

Pokersajt för dålig uppkoppling?


totti

Recommended Posts

nån som har nått tips på sajt om man har dålig uppkoppling? Party å prima funkar inge vidare härifrån.
Men om det är din uppkoppling som är kass lär ju ingen sajt vara bra för dig? Hos Party (och även andra) har du "Disconnection Protection", är inte Party ditt bästa val då?

Vad har du för kass uppkoppling? Är det inte dags att byta då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft lite problem med mitt nät då och då (comhem). De siter jag tycker klarat det bäst är PokerStars och PartyPoker (och övriga med samma mjukvara). Dom har snabbt plockat upp anslutningen mot siten när nätet kommit tillbaka. Ofta har det bara varit nere i 10-20 sekunder, så man har inte tappat nått.

 

De som hanterat mina små "blippar" sämst är b2b, prima och i-poker (Titan m.fl.). Dessa har jag oftast själv fått starta om flera minuter efter att nätet verifierat funkar igen. b2b har alltid kastat bort mig från bordet när detta hänt. Extra dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

njaaee, vad jag vill ha är en klient som inte kräver så mkt lina alltså. Party funkar hyggligt medans prima inte alls till exempel. Så nån sajt måste funka perfekt med min logik.

 

Jag har lirat med poker-in-europe (victor chandler nätverket) en del på GPRS. Det funkar fint, och då har man ju bara 46kbit/s som bäst... oftast inte ens det. Hur lite brandbredd har du egentligen? Jag har fått för mig att de flesta sidor funkar finfint på GPRS/modem också.

 

Men testa poker-in-europe eller doyles room.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

njaaee, vad jag vill ha är en klient som inte kräver så mkt lina alltså. Party funkar hyggligt medans prima inte alls till exempel. Så nån sajt måste funka perfekt med min logik.

 

Om din internetleverantör har tillfälliga störningar så kommer du få avbrott ändå. Det är inte din klient som skapar driftstörningar, för då ska den jäklar vara en krävande klient! :P

 

Förresten, är det så att du bara har driftstörningar när du spelar poker? Jag hade ett sådant problem förut efter att jag fått tillbaka min dator från service, och då hjälpte det med att stänga av Norton Antivirus som hade lagts in. Nu fungerar det kanon! Så testa att stänga av Antivirusprogram om du har något sådant igång!

 

Lycka till med problemet! Aldrig kul med driftstörningar :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för alla tips.

men nu har party funkat kanon plötsligt. Kommer sen testa VC åxå.

 

Angående vad som orsakar störningar så sitter jag på en dålig lina, befinner mig utomlands nämligen. Och angående om det inte e klientens fel eller inte så är det faktiskt så, alltså att vissa klienter funkar bättre än andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...