Gå till innehåll

Problem när man kör två skärmar på B2B?


Castro

Recommended Posts

Hej

 

Jag har just köpt mig en 20" tft skärm som jag ställt brevid min gamla 19" crt. TFT som körs som den primära monitorn går in i DVI-uttaget och CRTn i det analoga.

Allt fungerar fint förutom när jag spelar poker. Jag vill kunna spela på 8 bord samtidigt med 4 bord på vardera skärm, men när jag flyttar över något bord till CRT-skärmen börjar javaprogramvaran att flippa ur (B2B). Borden börjar flyta ihop, blir heltäckande gråa och låser sig korta stunder. Vad kan det vara för fel?

 

* Lite RP, la till B2B - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vän,

 

Det finns en lösning (det fanns i alla fall en). Om jag inte har fel, så gick det ut på att man ställer om den sekundära skärmen till 800*600. Startar pokerklienten och kör över något fönster på den sekundära skärmen. Efter det ändrar man upplösning på den sekundära skärmen till den upplösning som man brukar köra.

 

Det står instruktioner i någon gammal 24hpokertråd. Jag kan minnas fel, men i så fall rättar säkert någon mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...