NALLE Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Gällande struktur tackar jag zporty för att så fint svarat. Gällande cash game kommer det finnas 1-2 dealer bord med lite högre spel. SEK 50-50 50-100 100-200 omaha/texas eller något liknade. Sit and goes 200, 500, 1000, 3000. Vi kommer vara lyhörada för vad spelarna vill spela. Vi vet ju inte ännu vilka spelare som åker ut ur turneringen först. För Er som hoppas på att adoptera någon polsk varvsarbetare kommer jag inte vara den som stoppar Er. Önskar bara lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 ta o läs gdailys inlägg en gång till så förstår du Och det är bäst att jag då förtydligar, för de som inte kan läsa. PartyPoker har en tävling på en båt, som heter Partypoker million. Detta är en limit-tävling. Någon jämförde strukturen för denna tävling och sa att det var lite marker. I Limittävling så sitter man inte med 100 bb, det är bara fånigt. 24h kör givetvis (eller tyvärr, beroende på personliga preferenser) en no-limittävling på sin krysssning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cimexius888 Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Hej igen, vill bara vara övertydlig för de som inte kan läsa, skrev aldrig något om någon party kryssning, jämförelsen med party var bara för att party enligt mig har en tendens att ordna turneringar med sämre blindsstruktur. Så INGEN jämförelse till partykryssning utan bara en dålig jämförelse till partys turneringar rent allmänt, my bad låter som de kan bli en rolig turnering, ja vet iaf att ja kommer åka, hoppas det blir några st Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aron Postad 11 Februari , 2006 Rapport Share Postad 11 Februari , 2006 Är grymt sugen på att åka, men undrar hur det är med ångerrätt. Om man har registrerat sig, kan man då avregistrera sig och få tillbaka degen om man kommer på att man inte kan åka? /Aron Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NALLE Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 På morgonen kl0900 den 15e kommer 24hPoker göra betalningen till Polferries. För de spelarna som vill följa med bör registrera sig innan dess. Det är ingen retur på betalning för vare sig 24hPoker eller för spelare i detta nu. Hoppas så många som möjligt följer med. En sista satellit går på tisdag kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alias Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Angående cashgames undrar jag om man kommer att kunna köpa cashgamemarker på båten med € från 24h eller om man endast kan använda kontanter? Tror att det kan bli svårt att få ihop högre cg spel på båten om bara kontanter kan användas. Jag har i alla fall ingen lust att springa runt i Polen med 50000 på fickan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alias Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Kanske kan ni skapa ett B2Bkonto till vilket man kan skicka de € man vill spela cg på båten för? Efter hemkomsten fördelas dessa sedan ut. Detta är genomförbart även utan internetuppkoppling på båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juzzam Postad 12 Februari , 2006 Rapport Share Postad 12 Februari , 2006 Funderar starkt på att åka eftersom min födelsedag inträffar den 7e, och det vore kul att fira ombord på färjan med lite skumpa och poker och inte att förglömma dom polska modellerna. Men igentligen ville jag fråga " Har dom svenskt kaffe på båten". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 tas det rake från cashgame/sgns? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Men igentligen ville jag fråga " Har dom svenskt kaffe på båten". Hahhhhhhahahahahahha, det är humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NALLE Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Svar till alias: Vi kommer nog ha någon likande lösning till nästa kryssning Svar till blado: Ja Svar till MajkTheBike: Vet ej, troligtvis kommer kaffet från Sydamerika. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freeman Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 en adress där det finns detaljer om "fjoll jollen" däck etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Äre tillåtet att "Muta" nån spelare vid bordet att deala åt en? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Onizuka Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Alltså är jag den ända som är orolig för att det inte kommer finnas dealers. Det finns juh massor som är riktigt bra på att fuskblanda, såkallade mekaniker. Hur ska det ses över? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Det finns juh massor som är riktigt bra på att fuskblanda, såkallade mekaniker. Finns det? Fan, är det därför jag alltid loosar när jag spelar live Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freeman Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Det finns juh massor som är riktigt bra på att fuskblanda, såkallade mekaniker. Finns det? Fan, är det därför jag alltid loosar när jag spelar live nej det kallas skill det du lossar imot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Alltså är jag den ända som är orolig för att det inte kommer finnas dealers. Det finns juh massor som är riktigt bra på att fuskblanda, såkallade mekaniker. Hur ska det ses över? Kollat för mycket på rounders? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Onizuka Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 AA jo rounders hehe Näää men efter att ha sett många som kan fuskbland bra och vet hur lätt det är så blir man lite nojjig. Det känns inte speciellt seriöst att ett stort företag som 24hpoker inte har dealers på en sådan stor tillställning. Buy-in 250€ + 50€ är juh inte direkt godispengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Buy-in 250€ + 50€ är juh inte direkt godispengar *springer iväg o handlar 333 kg lösgodis o börjar käka* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esperit Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Buy-in 250€ + 50€ är juh inte direkt godispengar *springer iväg o handlar 333 kg lösgodis o börjar käka* Ge hit godiset, din klonk-maskin! =) ses på båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Sateliten som skulle starta 21 ikväll verkar borttagen..nån som vet ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
coolon1 Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 tänkte fråga samma sak.. blir den inte av? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjalle1 Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 tänkte fråga samma sak.. blir den inte av? Ställde man in en garantiturnering för att det var för få spelare ? DÅLIG STIL !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
unfufu Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 b2bpoker verkar ha problem med sina turneringar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Buy-in 250€ + 50€ är juh inte direkt godispengar *springer iväg o handlar 333 kg lösgodis o börjar käka* Ge hit godiset, din klonk-maskin! =) ses på båten. djens behövde inte klonka iremats klonkade åt honom..ännu värre ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts