Gå till innehåll

Hur lagar jag min PS2a?


badtorsker

Recommended Posts

Nu kör vi riktig OT ;)

 

Har just vart hos mina kusiner och firat jul och fått Tekken abstinens efter att lirat hela julhelgen :D Nu till problemet,,(antagligen) på grund av att jag spelat en repig skiva (GTA San Andreas) i maskinen några för många gånger så går den inte igång,,utan det uppstår bara ett irriterande hackande ljud när man startar härligheten :?

Finns det något tekniskt geni eller någon som har haft samma otrevliga upplevelse som kan hjälpa mig?Jag lovar den som hittar lösningen kommer få testa nåt av mina framtida wsop bracelets ;)

 

God Jul osv :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade samma problem, det är den där "rälsen" (lr fan man ska kalla det) där lasern sitter. Hur fan ska jag förklara... hmm... det är typ, rälsen som inte har nån tryck liksom, och flyttar sig inte, och den där hackande ljudet du hör, är "taggarna" som låter när PS2n försöker flytta rälsen...

 

Hoppas du förstår, haha...

 

(Jag kunde inte fixa min, får jag råkade tappa den när jag höll på att mecka med den, så vet inte riktigt hur man ska fixa den...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...