fannys Postad 9 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2006 DiegoForlan... Jessica vill ha 3 inköp sen är dörrarna öppna för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katsouranis Postad 10 Mars , 2006 Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 det stämmer mjukis dom ringde till mig o ibbe så ringde jag o sa till jompa att han skulle va bered, men jag tror han ringde upp dom själv o fixade det. jag "christos" ibbe o jompa anmälde alla oss samtidigt typ 1 vecka sen så vi trodde aldrig vi skulle va me men kolla så fel man kan ha. spela med hey poker tröja varför inte har hört att poker spelare i "uniform" ska va riktigt populära bland brudarna , o de ligger väll en nattklubb där vi ska spela eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 10 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 nattklubb... njaa inte riktigt..... Liveband i resturangen/baren... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 10 Mars , 2006 Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 3 inköp ? Aja man får väl offra sig lite ! För just nu verkar det som att det blir en full bil från v-vik va? Vilka exakt är vi som ska dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 10 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 på 5-10$..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 10 Mars , 2006 Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 Jag sa aldrig fulla inköp ! Kom o tänka på en grej förresten.. Om både jag o mjukis ska slagga på golvet hos er lär det ju bli ett jävla liv om det nu va på hotellet ni skulle bo ? Har för mig om att vi gjorde liknande grej i borgholm en midsommar o det vart ett herrrans liv på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 10 Mars , 2006 Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 Dom kommer inte märka av oss Diego, lirar cash till kl 03 torsdag natt, sen grindar vi på nätet och du får inte skrika när clownerna drar ut dit set med flush på rivern, då klarar vi oss bra.. sen drar vi lite taktik hur vi ska få ut Kejan snabbast möjligt. E du owolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 11 Mars , 2006 Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 nej nej.. Jag blir inte sur när runner runner sätter dit ma.. Inte dååå KLart man är owolig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 11 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 gå och lägg dig "allin" klockan är för mkt för en ung pojk som du... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 11 Mars , 2006 Rapport Share Postad 11 Mars , 2006 Ska bli ! Hoppas de har 7stud games i EPC Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 14 Mars , 2006 Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 Kejan lr Jessica! Är det lugnt om en liten Mr All in sover ormgrop med mjukis på erat golv på torsda till fredag? Vore hemskt snällt ! (inte ormgropen men att få sova där) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 14 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2006 har fått reda på att vi ska ha en fyrbäddsstuga att dela med ett annat pokerpar... så det blir lite svårt... Pratade nyss med grebban, var väl fullt på hotellet antar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 15 Mars , 2006 Rapport Share Postad 15 Mars , 2006 Alltså vilka är det som åker bil från stan då ? Vore hemskt trevligt om man nu kunde boka sig en plats ! Annars får jag väl be far lite snällt o köra mig tvärs genom sverige fredag morron ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 tjena diego tror ja o ibbe o christos o jompa ska åka bil asså...borde ju kanske få plats fem ska ja höra med dom eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Jag behöver nån gammal plats att sitta på oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Ryktet säger att de finns 30 platser kvar ytterligare.. fick nåt gammalt mail om det... vet du mer om de Mjukis? har ju vår stora superstar Totti som är sugen nu... går det att ordna? Finns det plats för han i nån gammal stuga eller vart vi nu ska bo Mjukis? Vilka är vi som ska dela?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maccoman Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Börjar kanske bli dax att styra upp det här med forslandet av alla pokergiganter från v-vik till grebbestad. vilka ska åka? vem har bil och är sugen att köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Jag kan absolut tänka mig att köra, men helt inte med min bil.. som inte ens är min.. utan flickvännens... om ni tänker er en Toyota Starlet med 105 kilo Andersson i så ser de rätt roligt ut... att ha FLER personer än 2 i bilen eller att överhuvudtaget köra en så lång sträcka med den bilen är inte aktuellt... Känner en kille som heter Totti som har en fin bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Alltså har ju varken bil lr körkort och att vi ska tränga ihop oss på en R6a utan dubbdäck känns långsökt ! Kan ju höra med far min om man kan få låna en Opel under helgen! Men då söker jag ju chaufför ! Annars tränger jag gärna in mig hos nån av er o ger en slant till gasoline ist ! Som sagt så närmar sig grebbestad med stormsteg så e ju bra om detta löses hyffsat fort ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 16 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Det finns platser kvar till EPC!!! Göteborg poker klubb kan tydligen inte få ihop folk så det täcker... 30 platser finns... RING grebban för stol (073-0569999.....) Mjuukiz ring tanten... tydligen så har vi missuppfattat att cashgamet öppnar inte på torsdagen utan på fredagen kl 11.... Vet ej hur vi gör... om vi åker på fredagen istället... ställer det till mkt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 16 Mars , 2006 Rapport Share Postad 16 Mars , 2006 Sparar mina dyra oljedollar och ger fan i att ringa men skriver här. Nej, det ställer inte till et det minsta. Tar en tidig buss på fredagen ist då tror jag. Sjekker ut hvor jeg skal gøre og återkommer til dere. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Om ni åker fredagen så tar jag gärna en plats i eran bil kejan/jessica =) Fast ser nog hellre att jessica kör tror ja... Vetifan om man törs slänga sig in i en bil med nån som är loose aggro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 17 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 loose... nja inte direkt... Har inget körkort heller... har lånat ut det igen för tredje gången Säger hur vi gör senare... vet ej än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 17 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Vi åker på fredag... så du kan åka med om du vill diego... ps: har du egen bilkudde eller vill du låna av oss.. Det finns alltså två platser till om nån är intresserad... vi kan ta det på söndag turneringen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Ta med min bror så han verkligen kommer med. Annars tar han väl cykeln pojkstackarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts