fannys Postad 22 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Jo det är sant ingen som inte ska spela turneringen kommer komma in...i lokalen...hon kan ju (om hon tycker det är roligt ) sitta och titta på alla spelarna genom en glas ruta...men den Carro jag kände skulle inte njuta av det Jag hade oxå tyckt att det hade varit roligt om hon hade hängt på...finns det inga platser kvar till henne då? Ang Cashgamen så spelade inte vi nått sånt på Masters... men det fanns bord för alla spel.. och säkert för allas ekonomi. Du hittar säkert något som passar dig.. eftersom att halva lokalen består av cashgame när många har åkt ut. Men inte ska du sikta på cashgamen...än har du inte åkt ut / Jessica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 22 Februari , 2006 Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 Den Carro jag känner kommer inte vilja sitta o titta på genom en glasruta, så det verkar som om vi känner samma person =) Jag ska givetvis inte spela cash efter turneringen, men jag hade för mig att kejan sa att det spelades cash och sng på torsdagen? Hörde jag fel? Tänkte se till så att förstaprispengarna inte blir ensamma på kontot Jag tror inte ho e villig att pynta 2250 för att spela en turnering, tänkte anmäla henne till reserven men det är nog bara dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 22 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2006 18.00- 02.00 torsdag.... =cashgame Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 23 Februari , 2006 Rapport Share Postad 23 Februari , 2006 Väntar på Grebbans samtal så man kan få den där jävla reservplatsen asså ! ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Är det något planerat med resa dit lr? Vore jävligt fint om man kunde få tränga in sig i nån bil från v-vik då jag känner att över 30mil på Minimoto är alldeles för mycket för mig ;P! Gasoline cash o allt splittas ju givetvis så inget snålåkande härifrån dnt wry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 28 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Som sagt så åker tanten på torsdag... Ja mjukiz det finns plats... så om nån vill åka upp på tordag så finns det väl 3 platser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Som sagt så åker tanten på torsdag... Ja mjukiz det finns plats... så om nån vill åka upp på tordag så finns det väl 3 platser.. Hörreru.. de va Diego som fråga om plats i bilen. Du verkar lite förvirrad, ska du verkligen spela poker inatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 28 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 jag vet men du frågade i ett annat inlägg.. Är alltid spelklar i huvudet.... så dra du åt helvete.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Jaharu, jag kan inte rå för att du e wätt långsam med att svara. Är förövrigt redan i helvetet, får inte ett skit o floppar ja nuts blir jag utdragen även om jag ställer in allt ja har så synar nån tomte med ett gammalt drag... thats hell... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 Oki... Sova i eran bil torsda till fredag... hmm låter inte alltför lockande men visst = ) Va har ni för bil då? nej men alltså vi är ju ändå ett par st som ska från västervik, o eftersom att man tillhör den skaran som tycker bilkörkort är en onödig accesoar så får man inte köra enligt svensk lag. Utan istället får man helt enkelt höra sig för om samåkning är möjligt.... Så snälla ge mig ett svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 Kejan o Jessica har bokat rum från tors där jag har tvingat mig in! Ska bli fint att se kejan duscha! Danne, Brorsan och Ankarberg ska ju åka dit oxå, antagligen på fredagen. Så det finns möjligheter för da. Om du är med på turneringarna lite oftare så kan du ju snacka om det där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 Oki men kejan o jessica har väl dubbelrum lr? Förstår itne ens att de törs ta in dig i samma! Så att ha en diego ligga o bubbla jäger o slaska 0.05-0.10 på natten är nog off discussion ! Oki... Men om nån kan va schysst o smälte all jävla snö så man kan börja ta hojen in då så kan man va med mer Aja men antar att nån av dem läser här o ser att lille diego gärna tar en plats i bilen dit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 ska du åka med oss all in-diego?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 jaa du mjuukiz... Det blir nog att slagga vid reception... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 ska du åka med oss all in-diego?? Hehe blir sugen när du nämner mig vid mitt mest kända nickname ! Jag vet inte.... Beror ju på lite... Fast iofs vore det ganska skönt o kunna sova ut redan där på torsdan men ! Ska ta o höra med de andra grabbarna på söndag tänkte jag ! edit: Mjukis har du fått din bokningskod ännu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Inte mycket till bokningskod här inte, ska ringa Grebban idag, mailade häromdan men inget svar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 läste i nån EPC tråd att han håller på o fixar med det ikväll så håller mig på spänn hela natten för o se hur man ligger till i reservlistan ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 har ni fått bokningsbekräftelser?? fixat rum?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Jag är ju endast med på reservlistan än sålänge ! Som jag fattat det på Mjukis så är rum bokat iaf ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 7 Mars , 2006 Rapport Share Postad 7 Mars , 2006 Jag, Markus, Danne o brorsan har fått bokn nr. Rum är bokat åt mig danne o brorsan, blir väl att Diego bor med oss oxå Markus har bokat rum med Glenn, vad dom sysslar med på nätterna lämnar jag till er fantasi. Kolla med jobbet idag om jag kunde få "fri" 23-24, det va inte uppskattat men jag sa att den 24 mååååste jag ha ledigt. Så Kejan, vi får se om jag knoppar hos er tors-fre. Skulle vara fint att komma dit på tors för att slippa all stress med buss o skit på fredagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 8 Mars , 2006 Rapport Share Postad 8 Mars , 2006 Idag ska jag ta mig en stol till EPC... sen om man e tvungen o sitta med en himla 24hpoker tröja gör mig skitsamma.. Nu vill jag bara ha stolfan.. ! Kika gärna in o lägg en stöttande kommentar på bordet ! Digge21 nickname där ! *poff* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 9 Mars , 2006 Rapport Share Postad 9 Mars , 2006 YES YES YES YES YES YES YES YES Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katsouranis Postad 9 Mars , 2006 Rapport Share Postad 9 Mars , 2006 hahha fan jag anmälde mig o en polare till reservlistan för 1 vecka sen typ, snacka om att jag blev chockad när han ringde mig idag. grebbestad here i come Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 9 Mars , 2006 Rapport Share Postad 9 Mars , 2006 Hehe fan va fint jue ! Hur tar sig folk dit då? Jag åker gärna med nån alltså. Om man inte ska gå in o ge bort 2 inköp till Kejan o Jessica för o få ligga sked med mjukis hos dem på torsdagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 9 Mars , 2006 Rapport Share Postad 9 Mars , 2006 Fint att vi blir så många från Västervik, och som kanske representerar klubben samtidigt. (Vi ska förhoppningsvis få tröjor av Heypoker som ni gärna får spela i) Jompa och Ibbe har tydligen oxå fått varsin plats. Styr upp det där med transport dit nu bara. gå in på http://www.grebbestadspoker.se för att kolla upp boende. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts