Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Spelade en "Wild west" på b2b och skulle rebuya då jag började trycka på "plus" ikonen och väljde hur många "buy ins" jag skulle ha, 500 marker, 1000 marker, 1500 marker osv efter ett tag hade jag klickat upp mig på 30 000 marker men så jävla marker kan man väll inte rebuya? eller kan man det? vore ju helt sjukt. vågade inte testa eftersom jag hade bankrulle för det. vore ju lite tråkigt om det gick och man förlorade cash även om man vann turneringen ;). Hur många buy ins kan man egentligen MAX köpa per Rebuy?

Postad
På Wild Wild West turneringarna kan du göra hur många rebuys som du vill. Det står ju till och med "unlimited rebuys".

är jag så otydlig så här sent? kanske är det. det jag undrar är inte hur många utan hur stora. kan man verkligen rebuya 100 buy ins? te x, alltså att man får alla marker på 1 o samma gång? sjukt isf

Postad

Det är en perfekt tiltturnering.....för något år sedan så kosta det bara 1 Euro för en rebuy, jag var tiltad så tänkte nu jävlar, rebuya 100 direkt och addona 100, har för mig att jag kom 2:a :D