Zyr Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Bli bäst i världen på poker! Ha en konversation med Madeleine Bernadotte Vara oerhört lycklig och frisk realistiska mål Citera
ea_0707 Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 SPELMÅL Plussa $1000 / månaden ev. mer om jag går upp i nivå till NL50. Sportsbetta mindre Ta ut pengar varje månad och köpa nåt roligt till mig själv. Skotta på högre nivå med 10% av månadens vinst. IRL MÅL Skaffa ett liv (Tjej) Slaska bort mindre deg i fyllan Låna ut mindre pengar Citera
Staahla Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 * Börja röka. Starta en dagbok om dina fram- och motgångar med rökningen. Det vore en intressant kontrast mot de träningsdagböcker som startats upp på sistone. Citera
cafka Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Ska... * vinna en rejäl MTT-vinst som får finansiera ett halvårs supande; * fixa ett jävla körkort; * fixa deltidsjobb; * alt. praktik så man kan snylta ihop en inkomst under året; * komma på vad jag ska plugga 2007; * börja lira FLT. Citera
Svinto Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 * gå till tandläkaren * sluta oroa mig * vinna bb-jackpotten på pp * fortsätta spela mästerligt i alla lägen * fixa min examen, men det bör vara klart om några veckor * testa nån sorts hallucinogen drog Citera
badtorsker Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 *Gå upp i nivå från SNG$20 till SNG$50 *Försöka lira mer än 2 bord *Regga på nån sajt där jag får rakeback *Supa mer med kompisarna istället för att inte lira 24/7 *Inte sänka mina betyg mer än nödvändigt *Flytta hemifrån Citera
AAisking Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Spela 10/20 NL på Unibet oftare (många fiskar) Klonka straight flush oftare vinna flera MTT krossa allt motstånd i klubben hemma Citera
iller Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 *Supa mer med kompisarna istället för att inte lira 24/7 Låter som en farlig kombination. Citera
Morbo Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Att bli den högst rankade svensken på europarankingen i år igen, hur nu det ska gå till. Citera
tenge Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Mina mål * Spela ihop tillräckligt med pengar så att jag kommer till fotbolls VM i Tyskland i sommar. * Delta i mycket mer liveturneringar och skaffa mig mer rutin. * Utvecklas som pokerspelare och helt enkelt få me rutin inom alla områden. Citera
LAB Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Cashgame 3/6 NL. Vinna en stor nät mtt. Spela mer live och vinna en mtt. Vinna ngn satelit till en stor live mtt typ EPT. Citera
badtorsker Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Låter som en farlig kombination. Haha,,oops,,menade "istället för att" och inte "istället för att inte" Citera
tobias123 Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 # ha mer tålamod # börja spela på 20-40$ nl (spelar på 10-20$ nl nu) # komma upp i 250k br # börja spela mera hu #vinna en stor mtt gärna pokerstars 500k g # vinna på prisplats på online-sm # styrketräna # spela åtminsonde en hu mot bad_ip på 200-400$ bara för att testa på # tilta mindre # tilta IGONY ännu mera # inte förlora halva br till zweig (igen:(.) #börja spela mer livepoker. /// en 14 årings memoarer Citera
dallas2000 Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Att utvecklas till en bättre och mindre egoistisk individ med bättre insikt över livet. Börja träna mer regelbundet. Försöka bli mindre självkritisk, få lite självdistans, nöja mig med mindre. Upptäcka nya delar av världen med hjälp av diverse resor. Lägga ner färre, men effektivare timmar framför datorn. Lära mig spela cashgame så att jag åtminstone inte går minus på det. Bli stabilare och jämnare i mitt spel, minska dessa enorma svängningarna. Lägga ner mer tid på litteratur. Kanske, vid slutet av året, lära mig taktiska kunskaper om andra spel än Texas Hold'em. Skriva mer på pf.nu, för att på så sätt kunna bredda kunskapsbanken ytterligare. Kanske tom dagbok? Vinna Champions League, ligan, cupen med Real Madrid på Football Manager 06. Rakeback? Göra allt som står i min makt för att få tag på någon biljett till Fotbolls-VM och lyckas dra med mig polare. Äta lite nyttigare, kränga mindre onyttigheter. Citera
nucleus Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 * 50+ inköp för 5/10, spela stabilt på den nivån * Vinna en stor MTT. Onlive eller Live är egalt. Nån gång ska det klaffa. * Göra verklighet av att åka till Thailand och lira poker * Uppleva Las Vegas och ev spela någon turnering i WSOP * Två stycken skidresor ( Gärna en i alperna och en i Kanada) * Förhoppningsvis vara mindre sjuk så det blir mer tid till träning * Inte sluta snusa Citera
Macroman Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 3. Inte va en sån slampa på krogen... Skulle aldrig våga ha det som mål! Känns ouppnåeligt där varje helg är som ett minfält... Citera
ThePunk Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 1. Ta alla era pengar 2. Slösa bort dem på en vecka i Vegas Citera
morberg Postad 2 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2006 wtf morberg, trodde du va en superbra spelare vid det här laget. Kommer ihåg att jag spelade mot dig för ca 2,5 år sen precis i början av min karriär på laddes 025-050 till 1-2. Har för mig att du tog några stora poter mot mig där.. Menar du ladbrokes så har jag aldrig spelat där. Och sen har jag inte spelat poker mer än drygt ett år. Men jag är superbra. (Eller menade du någon annan? ) Citera
KraxTheCrow Postad 6 Februari , 2006 Rapport Postad 6 Februari , 2006 *Hålla ett snitt på över $1K/vecka *Bli stabil vinnare på 2/4 NL *Inte förklara för fisken exakt vad han gjorde för fel när han drog ut mig *Ha minst 6-8 helt pokerfria dagar i månaden *Planera så jag kan lira fler MTTs (blivit väldigt lite senaste tiden pga jobb) *Bjuda vännerna till fest om jag skulle nå halvmillen plus totalt (lägligt nog runt sensommaren om jag håller snittet) Citera
Vitae Postad 20 April , 2006 Rapport Postad 20 April , 2006 Innan 2006 är slut har jag som mål vad gäller poker att: - Gå upp till $100 SnG och spela stabilt på den nivån med en ROI på minst 10% - Göra en storklonk i en MTT - Satellita mig till en plats i en stor liveturnering för mindre än det kostar att köpa in direkt Citera
PowerPoker Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 - Bygga upp rullen så jag stadigt kan spela 2/4 NL - Spela fler MTT online och en större liveturnering Citera
Juggernaught Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 * Vinna en lite större MTT +1000$ * Stadigt dra in ca 500$ i månaden. * Undvika tilten * Börja träna och jobba upp det fysiska * Utveckla mig som spelare och om möjligt, kliva upp i nivå Citera
Recommended Posts