Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vänner,

På grund av Firefox extrema minnesproblem har jag nu valt att gå över till Opera. Jag upplever dock ett stort problem: När jag klickar på länkar i Opera, så flimrar B2B-fönstrena. Detta är givetvis extremt irriterande, då jag surfar en hel del när jag spelar poker och därför undrar jag nu om jag är den enda som har detta problem, samt om det är fler som upplever samma sak? Kanske finns det någon lösning till Opera? En lösning på B2B:s klient kan vi leta i helvetet efter.

Jag sitter nu på mina föräldrars burk, men jag kommer att testa på min egen burk på måndag kväll.

Postad

När jag spelar på B2B så flimmrar widgetar jag har på skrivbordet, även gametime+ flimmrar. B2B fönstrerna kan flimmra helt oprovocerat (jag har iallafall inte upptäckt någon utlösande faktor som ex surfande utan de flimmrar till lite då och då).

Postad

Hela klienten är hopplös grafikmässigt. Jag kör linux på min primäradator och remote desktop mot en windowsburk för att köra pokerklienter. Funkar fint med allt utom b2b, då segar detihop sig. Jag kör gigabit-nät mellan burkarna och trots 80M/s data går allt i ungefär 1 fps.

Skulle ju klart vara fint om de kunde släppa sina klienter officiellt för linux. Det är ju ändå java. Varför koda i java om man ändå bara tänker stödja en plattform?

• 3 months later...
Postad

Tycker det flimrar rätt bra utan widgetar.

Har provat både med Webvarianten och den nedladdade klienten. Har inte mycket annat igång. Kör bara två bord samtidigt. Borden vverlappar varann i och för sig vilket kanske är problemet.

Nån som har nåt tips eller är detta nåt man får leva med i och med att det är skrivet i Java? (Fattar inte varför eftersom jag kört en del java apps som inte flimrar och som är betydligt mer avancerade, Eclipse t.ex.)