benknackan Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Err ja varför har ni 30 dagars mellanrum !?! (Annars kostar det extra menar jag) Tycker det känns som enormt mycket, dock så kan jag se poängen. Men en gång i veckan borde man väl ändå kunna ta ut pengar utan att det kostar något ?. Citera
Moleskin Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Har för mig att du kommer runt avgiften om du gör två uttag med kort mellanrum, typ en halvtimme. Citera
HeyJohan Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Moleskin: Det funkar egentligen inte så. Skriv istället båda uttagen på samma sida. ALltså, när man klickat på 'Withdrawal'-fliken så skriver man in info i både CC och NETeller (om man vill ta ut till dessa alternativ) och klickar sen vidare. Då görs båda uttagen samtidigt och räknas som ett uttag. På så vis betalar man ingen avgift. Mvh Johan Citera
Nidot Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Det kändes jobbigt att få veta såhär dagen efter man tagit ut i 2 omgångar Nu vet jag det åtminstånde, blir billigare i framtiden åtminstånde Citera
benknackan Postad 23 December , 2005 Författare Rapport Postad 23 December , 2005 Jojo. Men varför hela 30 dagar och inte sju ? Citera
HeyJohan Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Helt ärligt därför att det är svindyrt med uttag då alla inblandade tar avgifter för minsta transaktion och vi inte vill riskera att bli en transaktionshall för överföringar. Mvh Johan Citera
benknackan Postad 25 December , 2005 Författare Rapport Postad 25 December , 2005 Oki Tycker ändå att det är i allra högsta lagret ! vecka hade vart helt okej. Men men mycket annat fint ni har så jag ska inte klaga så mycket Citera
savage28 Postad 26 December , 2005 Rapport Postad 26 December , 2005 hejsan, jag undrar vad det är för sorts avgift som tillkommer vid fler än ett utag per månad? sen så undrar jag oxå hur fort en utbetalning till neteller tar. mvh stalle hittade precis att avgiften är på £10 eller 800 vip,, men jag undrar fortfarande hur lång tid det tar till neteller Citera
HeyJohan Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Du ska ha pengarna på ditt NETeller-konto inom 24 timmar, men oftast går det snabbare. Mvh Johan Citera
Raimo Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Jag undrar en sak om uttagningar från er. jag har skulle föra ut pengar till mitt konto allting fungerade bra men när jag loggade in igen stod detta i cashiern: An amount has been reserved due to either a failed transfer which support will handle or you have made a withdrawal which is still pending. Är denna texten normal? jag kommer inte ihåg att det stod så förra gången jag tog ut pengar. Mvh Rasmus Citera
imanz Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 inget att oroa sig för,, det har varit så på sistone,,går bort så fort b2b (hey) har bekräftat uttaget... jag vill gärna ha procent på ditt uttag Citera
Reaper Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 Undrar hur länge det normalt tar att få in pengarn genon cc cashout? Fick mail i onsdags att pengarna är skickad.. tar det mer än 3 bankdagar? Citera
baller Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 Det har inte gått 3 bankdagara sen i onsdes! Idag var det tex röd dag... Citera
Reaper Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 Det har inte gått 3 bankdagara sen i onsdes! Idag var det tex röd dag... fan har du rätt i, är helt borta Då får man vänta till början på nästa vecka. Citera
Bikern Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Känns som att uttag"withdrawls" till CC tar längre tid nu än förut, casha man ut på morgonen hade man pengarna dagen efter på eftermiddagen. nu har jag väntat 2 bankdagar och inte ens fått uttaget bekräftat via e-mail än. Citera
HeyJohan Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Bikern: PM:a mig ditt användarnamn så ska jag kolla vad sjutton som tar sån tid. Mvh Johan Citera
Recommended Posts