Sail on one ship Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Hej!! Jag funderar på om det finns några här på forumet som kommer från Eslöv och är aktiva i pokerspel... Skulle ju vara trevligt med lite Homegames, har även lite lösa planer på att starta/bilda en Pokerklubb så jag vill ha lite respons. Skriv gärna en rad eller PM:a mig så får vi se vad man kan knepa ihop. * RP till Poker i-tråd - QoS * Citera
Gothia Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 tjena ! Jag är också på jakt efter något nytt poker gäng att lira hold em med, då mitt gamla trogna gäng har gått ur tiden. Är det något gäng i Eslöv/Lund/Kävlinge trakten som behöver en till så skicka mig ett mail: Micke1012@yahoo.se Ps. kan tänka mig och åka till Hbg/Malmö med. Citera
Jennez Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 Hejsan! Vi kör i Lund. lundpokerclub@hotmail.com Kan även vara värt att kolla under "Pokerklubbar" här på forumet. Citera
Recommended Posts