iremmats Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Hmm... har på senaste tiden fallit för rebuyturneringarna med unlimited rebuys på party. Ni känner säkert till "buggen" där. Rätt så ofta sitter man under andra timmen med 300BB eller mer... Hur bör man ändra sitt spel då? Jag är ganska ovan att sitta med 300BB vid fullring... medelstacken brukar vara 50-70BB under denna period. * Lite RP - QoS * Citera
MacDaddy Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 antar att standarsvaret är aggressivt men jag brukar mest limpa in när jag är fet o hoppas på fetingfloppar. Citera
Skanke Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Jag tycker nog aggresiviteten kan vänta ett tag i detta läge. Slappna av lite vänta på händer och sikta in sig på de största tomtarna är ett spel som har funkat för mg timmen efter rebuy perioden. När sedan de värsta tomtarna har åkt är det lättare att växla upp och stjäla lite blinds.... Citera
Sparven Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Spela framför allt händer som kan vinna stora potter, höga kort tappar rätt ordentligt i värde med så djupa stackar. Att stjäla blinds känns inte heller så hett då det inte kommer att påverka stackstorleken något nämnvärt. Citera
Recommended Posts