Gå till innehåll

Poker i Linköping?


flexus

Recommended Posts

Jag har spelat en hel del online micro limit och no-limit turneringar. Nu är jag och några polare här i lkpg är sugna på att spela live. Finns det andra likasinnade i lkpg på detta forum? känner någon till om det finns ngn klubb eller liknande i lkpg?

 

tacksam för alla svar

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat en hel del online micro limit och no-limit turneringar. Nu är jag och några polare här i lkpg är sugna på att spela live. Finns det andra likasinnade i lkpg på detta forum? känner någon till om det finns ngn klubb eller liknande i lkpg?

 

tacksam för alla svar

 

mvh

 

Vi är ett gäng som just startat brokelad's - LKPG poker. Igår körde vi våran första turnering (100kr, 16 deltagare) samt micro-limit ring game.

 

Det finns en mejllista på:

 

http://health.groups.yahoo.com/group/brokeladspoker/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...
  • 1 year later...

Eftersom QoS hänsvisade mig till denna tråd fortsätter jag min fråga här. Som i och för sig inte var min fråga.

 

Finns det någon studentpokerklubb i Linköping?

Dvs en Pokerklubb med endast studenter eller liknande.

 

Vet att det finns Linköping Poker samt Big Slick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hej, jag är en 22 årig student vid LiU som också är lite sugen på att testa det här med live poker :P

Mest kört på nätet hittills men har spelat lite live SnGs med polare ~20-100kr inköp.

Verkar inte hända mkt på bigslick delen i forumet :(

Så jag undrar om nån har nått tips på vart man kan spela lite livepoker i linköping.. limits från 1-2 till 20-40 kanske eller turneringar.

 

Så om nån saknar en live fisk vid bordet så skicka gärna ett PM om vart och när ni spelar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hej, jag är en 22 årig student vid LiU som också är lite sugen på att testa det här med live poker :P

Mest kört på nätet hittills men har spelat lite live SnGs med polare ~20-100kr inköp.

Verkar inte hända mkt på bigslick delen i forumet :(

Så jag undrar om nån har nått tips på vart man kan spela lite livepoker i linköping.. limits från 1-2 till 20-40 kanske eller turneringar.

 

Så om nån saknar en live fisk vid bordet så skicka gärna ett PM om vart och när ni spelar ;)

 

Undrar detta också! Tycker det är en hel del från Lkpg här på forumet, måste ju finnas flera ställen där det liras livepoker nån gång i veckan!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...