Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har spelat en hel del online micro limit och no-limit turneringar. Nu är jag och några polare här i lkpg är sugna på att spela live. Finns det andra likasinnade i lkpg på detta forum? känner någon till om det finns ngn klubb eller liknande i lkpg?

tacksam för alla svar

mvh

Postad
Jag har spelat en hel del online micro limit och no-limit turneringar. Nu är jag och några polare här i lkpg är sugna på att spela live. Finns det andra likasinnade i lkpg på detta forum? känner någon till om det finns ngn klubb eller liknande i lkpg?

tacksam för alla svar

mvh

Vi är ett gäng som just startat brokelad's - LKPG poker. Igår körde vi våran första turnering (100kr, 16 deltagare) samt micro-limit ring game.

Det finns en mejllista på:

http://health.groups.yahoo.com/group/brokeladspoker/

• 2 weeks later...
  • 8 months later...
  • 1 year later...
Postad

Eftersom QoS hänsvisade mig till denna tråd fortsätter jag min fråga här. Som i och för sig inte var min fråga.

Finns det någon studentpokerklubb i Linköping?

Dvs en Pokerklubb med endast studenter eller liknande.

Vet att det finns Linköping Poker samt Big Slick.

• 3 weeks later...
Postad

Hej,

jag skulle mer än gärna vilja gå med i en pokerklubb i linköping...

Finns Big Slick kvar? Om ja, hur kommer man i kontakt med någon där?

Finns det andra alternativ?

Vore tacksam för svar.

Postad

Hej, jag är en 22 årig student vid LiU som också är lite sugen på att testa det här med live poker :P

Mest kört på nätet hittills men har spelat lite live SnGs med polare ~20-100kr inköp.

Verkar inte hända mkt på bigslick delen i forumet :(

Så jag undrar om nån har nått tips på vart man kan spela lite livepoker i linköping.. limits från 1-2 till 20-40 kanske eller turneringar.

Så om nån saknar en live fisk vid bordet så skicka gärna ett PM om vart och när ni spelar ;)

• 2 weeks later...
Postad
Hej, jag är en 22 årig student vid LiU som också är lite sugen på att testa det här med live poker :P

Mest kört på nätet hittills men har spelat lite live SnGs med polare ~20-100kr inköp.

Verkar inte hända mkt på bigslick delen i forumet :(

Så jag undrar om nån har nått tips på vart man kan spela lite livepoker i linköping.. limits från 1-2 till 20-40 kanske eller turneringar.

Så om nån saknar en live fisk vid bordet så skicka gärna ett PM om vart och när ni spelar ;)

Undrar detta också! Tycker det är en hel del från Lkpg här på forumet, måste ju finnas flera ställen där det liras livepoker nån gång i veckan!?

• 11 months later...
  • 2 months later...