Elvis Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Hittade ingen tråd om det här, så jag startar en sajttråd. Ska bli spännande att se om den får vara kvar. Dan Negreanu har nyss startat en egen sajt inom Ongame-nätverket. Han använder samma namn som sin bloggsajt, Fullcontactpoker. Här är en ren cool promotion som han kör: http://fullcontactpoker.com/daniel-negreanu-protege.php Citera
Filip Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Jag skulle nog kunna tänka mig att vara hans protege! Citera
Elvis Postad 22 December , 2005 Författare Rapport Postad 22 December , 2005 Håller med! Det är en sådan där promotion som verkligen får det att vattnas i munnen på en. Citera
in|sane Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Någon som testat deras 50% 200$ Max signup bonus ? Hittade inga krav på hur många raked hands som krävs eller hur de räkans dessa osv..Någon som känner till vilkoren ? EDIT: Såg just att någon frågat samma sak i bonustråden, så ignore/delete typ... Citera
pellepedal Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 Någon som testat deras 50% 200$ Max signup bonus ? Hittade inga krav på hur många raked hands som krävs eller hur de räkans dessa osv..Någon som känner till vilkoren ? EDIT: Såg just att någon frågat samma sak i bonustråden, så ignore/delete typ... Har ingen direkt koll på hur fort den går att få ut, men sätt in med Neteller så får du 10% till, dvs 60%. Citera
in|sane Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 Någon som testat deras 50% 200$ Max signup bonus ? Hittade inga krav på hur många raked hands som krävs eller hur de räkans dessa osv..Någon som känner till vilkoren ? EDIT: Såg just att någon frågat samma sak i bonustråden, så ignore/delete typ... Har ingen direkt koll på hur fort den går att få ut, men sätt in med Neteller så får du 10% till, dvs 60%. Jao såg det. Inte helt fel. Synd att man inte signade upp som charter member å fick 100% till max 300$. Funderar på denna bonus, men man vill ju veta kraven innan man sätter igång, antal raked hands och hur de räknar en raked hand.. Citera
Takalen Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Hej, ville bara korrigera att fullcontactpoker, ligger under DGN nu. DigitalGamingNetwork, dom har bla. köpt upp dobrosoft oviktigt vetande kanske.. hehe Inte så många spelare, men kul med straddlar tex. vid cash borden. Citera
Feegu Postad 18 Februari , 2007 Rapport Postad 18 Februari , 2007 laddade ner fullcontact poker för en tid sedan, blev inte särskilt förtjust ( ända orsake att jag laddade ner det var att jag diggar daniel negreanu:-D ) Citera
r3mix Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Ingen som lirar på FCP och kan säga några ord om sidan? Citera
Recommended Posts