Gå till innehåll

HU 200/400 Prima


jdenilson

Recommended Posts

> I_Grind_On_U wins $108,399 with a Straight, Nine high

 

4 klöver 89 hjärter flop.

 

Fuat har då 6-7 off, och bad_ip har 8-8. Turn en T, fuat höjer då och bad ip synar, potten då $32k+. Fuat i första poss höjer $24k (ungefär) i position, bad_ip tnäker och synar sedan med 888. (Eventuella fel kan ha skrivits.)

Mmm, jag får det till en ten high... :P

 

Tänka sig..... det gick att toppa förra handen:

(Obs! Endast för dom som är lika railbirdskåta som mig.)

Tycker iofs inte att den toppar.. Förra var rätt sanslös.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur slutade det sen? Jag drog när dom hade runt 200k var.

 

Har för mig att Bad_Ip slutade på ca $410 000.

Någonstanns mellan alla något utdragna skämt om Chuck Norris och Kevin Bacon tyckte jag mig läsa att $170 000 var hans egna som han pyntat upp.

 

Edit: Ja och I_Grind_On_U på $0 då.

 

Edit nr 2: I_Grind_On_U sitter nu på ett NL 20/40 bord nu, pengaproblem? Verkar i alla fall gå bra för han där...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista potten då han gulade spelade han som en riktig tomte, jag menar alla pengar för ett jävla pocket par 10 or, motståndaren synar stora bets - va fan kan han ha...så uppenbart ...

 

No offense men jag tror inte att Fuat tänker "hmm jag har två tior, bordet är bara låga. det måste ju vara bra...." Nästa gång han gör den synen och ip har 4 hög skriver du att han är ett geni här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sista potten då han gulade spelade han som en riktig tomte, jag menar alla pengar för ett jävla pocket par 10 or, motståndaren synar stora bets - va fan kan han ha...så uppenbart ...

 

No offense men jag tror inte att Fuat tänker "hmm jag har två tior, bordet är bara låga. det måste ju vara bra...." Nästa gång han gör den synen och ip har 4 hög skriver du att han är ett geni här.

 

Det är lätt att spela med facit i hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån som har skärmdump på 350K potten? vore niec att se den. va tvungen att gå att lägga mig :D

 

m. jag brukar ta screenshots på mina potter, öppna dem i photoshop och skriva dit fler nollor efter siffrorna.

sen kan jag bara sitta och le i flera timmar åt de stora potterna jag vann.

 

poker är livet!

 

Aja är man hjärndöd så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån som har skärmdump på 350K potten? vore niec att se den. va tvungen att gå att lägga mig :D

 

m. jag brukar ta screenshots på mina potter, öppna dem i photoshop och skriva dit fler nollor efter siffrorna.

sen kan jag bara sitta och le i flera timmar åt de stora potterna jag vann.

 

poker är livet!

 

Aja är man hjärndöd så.

 

:roll:

 

*pang*

 

Där rök en ruta i glashuset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån som har skärmdump på 350K potten? vore niec att se den. va tvungen att gå att lägga mig :D

 

m. jag brukar ta screenshots på mina potter, öppna dem i photoshop och skriva dit fler nollor efter siffrorna.

sen kan jag bara sitta och le i flera timmar åt de stora potterna jag vann.

 

poker är livet!

 

:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

har kollat primas 200/400 ikväll...

 

bad_ip förlorade först mot lucypucy men köpte in på nytt och hyffsade till siffrorna. sen kom isokala in - skulle spela ett inköp mot bad sa han. iso förlorade och försvann men kom tillbaka en stund senare och fortsatte. Och har sen förlorat inköp efter inköp

 

när bad låg på 300K verkade isokala-kontot tömt, för han bad bad_ip vänta medan han bytte account. en minut senare kom sutrakama in.

 

nu ligger bad_ip på 305K och sutra 40K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...