NorthQ Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 NL Hold'Em, 50 SEK Hos NoQ Torsdag den 29:e Dec kl 17.30 Prefs. ----------------------------------------------- Om tomtefar inte dyker upp blir det inget. eller om inte 7 pers är med vid 21.00 den 28:e så ställs det in. [max 12 deltagare] Inbjudan eller TEP medlem som gäller. OBS!!! GLÖM INTE TOMTELUVAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2005 Lista på Preliminära deltagare. ----------------------------------- NoQ Tornie alias Tomtefar Zalon Maria Hans Ulf Andreas Anders Mattias Selle Preliminära nej sägare ------------------------------------ Shams Kaka Väldigt osäkra ------------------------------------ Per Osäkra ------------------------------------ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tornie Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Tornie "The TomteFar" är självklart med. Självklart så ska alla tomtar och tomtenissar vara med....:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zalon Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 -ev för mig, bättre att spela online. Om ni betalar mig så kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tornie Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Ja vissa är ju inte så bra på att spela live... Du kan definitivt inte räkna med att få betald liveträning......dessutom Det är bestämt att alla tomtar ska komma så jag räknar med dig Jonas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zalon Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 jag skojade så klart...men noq får gärna justera anten/ta bort den till denna gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 21 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2005 jag skojade så klart...men noq får gärna justera anten/ta bort den till denna gång. Har gjort lite justeringar i blindsen + anten... dvs...extra steg mellan 25/50 och 50/100 + att anten inte ska bli problem när 5:or är bortttagna + samt den är lite högre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ooop Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Ni kan ju sätta upp mig på preliminär listan, fast med min vanliga tur så trillar jag väl och slår huvet i något och får spendera mellandagarna på sjukan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zalon Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Chansen minskar för mig om hans kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 21 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2005 Chansen minskar för mig om hans kommer Chansen minskar för dig för varje person som kommer..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tornie Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 Ska Hans vara med? Alltså grabbar jag känner mig lite sjuk vet inet om jag kan komma.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zalon Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 Chansen minskar för mig om hans kommer Chansen minskar för dig för varje person som kommer..... vadå? ska du också komma?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 25 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2005 Chansen minskar för mig om hans kommer Chansen minskar för dig för varje person som kommer..... vadå? ska du också komma?? Nej jag ska bara ta rake...eftersom det är hemma hos mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Buffe Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 Jag, Andreas och Anders kommer. Eventuellt så kommer Mattias också men jag bekräftar det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Buffe Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 ...och härmed är det bekräftat att Mattias också är med. Hur många ser det ut att bli i övrigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zalon Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 Det blir du och din mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 27 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2005 ...och härmed är det bekräftat att Mattias också är med. Hur många ser det ut att bli i övrigt? 10 pers anmälda just nu....se adnra posten i denna tråd...den uppdateras kontinuerligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 29 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2005 Det blir du och din mamma. Jonas postar mkt bs å bsar msn oxå nu för tiden.. deprimerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 29 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2005 Resultat Tomtemästare ------------------------ Maria Runner Up! ------------------------ Ulf 3:a ------------------------ Jonas aka Zalon Bubblare ----------------------- Andreas Övriga ----------------------- 5:a NoQ 6:a Mattias 7:a Selle 8:a Anders 9:a Tornie the Tomtefar 10:a Per God Jul å Gott Nytt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zalon Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Jag är fett deppig! Det är ju konstant riggat hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts