Gå till innehåll

Julreload på HeyPoker!


HeyJohan

Recommended Posts

Men det står ju både att bonusen betalas ut 30 dagar efter och att bonusen betalas ut med 50 € i stöten

 

Bonsen betalas ut i steg om €50 för varje 750 VIP efter 30 dagar

 

dvs.

Har du spelat ihop 600 VIP får du inga pengar.

Har du spelat ihop 751 VIP får du €50.

Har du spelat ihop 1499 VIP får du €50

Har du spelat ihop 1501 VIP får du €100

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Bonsen betalas ut i steg om €50 för varje 750 VIP efter 30 dagar

 

dvs.

Har du spelat ihop 600 VIP får du inga pengar.

Har du spelat ihop 751 VIP får du €50.

Har du spelat ihop 1499 VIP får du €50

Har du spelat ihop 1501 VIP får du €100

Och om du spelat in 1500?? ;)

 

Då går man allin för att skaffa sig en extra VIP poäng för säkerhetsskull ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr kan man inte se hur långt man har kvar till bonusen utan man får hålla reda på hur många VIP man hade när man började (My Account)

 

Det går alldeles utmärt att se hur många VIP du har spelat mellan 2 datum. Kolla under my transactions, poker VIP. Riktigt enkelt.

 

Fast det verkar inte stämma. Jag skrev ner mina VIP-poäng (My Account -> Summary -> Poker VIP Point Balance) innan jag började lira av min ReLoad-bonus.

När jag nu lägger av för dagen räknar jag ut att jag kammat in 344 VIP-poäng men när jag söker fram det med datumen (22:a till 25:e skrev jag vara för att vara säker på att mina VIP-poäng från 23:e & 24:e kommer med) och kör calculate så blir resultatet endast 85 VIP-poäng.

En ganska stor diff. Vad beror detta på?

 

Utifrån antalet händer jag lirat idag känns 344 mer korrekt måste jag säga (även om jag är partisk...).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr kan man inte se hur långt man har kvar till bonusen utan man får hålla reda på hur många VIP man hade när man började (My Account)

 

Det går alldeles utmärt att se hur många VIP du har spelat mellan 2 datum. Kolla under my transactions, poker VIP. Riktigt enkelt.

 

Fast det verkar inte stämma. Jag skrev ner mina VIP-poäng (My Account -> Summary -> Poker VIP Point Balance) innan jag började lira av min ReLoad-bonus.

När jag nu lägger av för dagen räknar jag ut att jag kammat in 344 VIP-poäng men när jag söker fram det med datumen (22:a till 25:e skrev jag vara för att vara säker på att mina VIP-poäng från 23:e & 24:e kommer med) och kör calculate så blir resultatet endast 85 VIP-poäng.

En ganska stor diff. Vad beror detta på?

 

Utifrån antalet händer jag lirat idag känns 344 mer korrekt måste jag säga (även om jag är partisk...).

 

Brukr vara fel resultat på kvällarna, prova att kolla nu på morgonen så ser du att det blivit rätt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, det uppdateras över natten så det borde stämma bättre idag :)Mvh Johan

 

Så det blir fel varje natt då eller vad menas? Märkligt...

Söker nu och då har jag endast 20 VIP kvar?

 

Hur dags bör jag söka om jag vill få korrekt VIP antal?

 

Ja det blir fel varje natt.....blir rätt på förmiddagen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det blir fel varje natt.....blir rätt på förmiddagen

 

Det är visserligen inte förmiddag nu men det är fortfarande fel.

Söker jag fram från det datum jag satte in för reload-bonus till idag så visar den endast 80 VIP.

Räknar jag själv från VIP'en jag hade då till det jag har nu så blir det dryga 800 VIP.

 

Något är fel helt klart...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signup: Sätt in 200 euro och spela 2000 VIP så får du 200 euro.

Reload: Sätt in 400 euro och spela 3000 VIP så får du 400 euro.

 

Alltså kan jag sätta in 600 euro på Heypoker och sen spela 5000 VIP för att få 600 euro.

 

När går reloaderbjudandet ut? men bör det inte räcka att spela 3000 VIP för att få båda om jag sätta in det samtigit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en 50% reload upp till 200€. dvs. stoppa in 400, få 200.

 

Bör det inte räcka att spela 3000 VIP för att få båda om jag sätta in det samtigit?

 

Som heyjohan skrivit tidigare eller i nån annan tråd. Sätter man in dem samtidigt så spelar du först ihop 2000 VIP för signup bonusen, sen efter det är klart börjas det räkna till Reloadbonusen.

 

När går reloaderbjudandet ut?

Sista insättningsdag för att få bonusen är 31/12. Därefter har du 30 dagar på dig att fixa VIP nog för att pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...