Stoffe Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 Är det bara jag som slutat få bonuskoder varje månad på mailen?! Väntar och väntar men inget kommer. VAr hittar man reloadbonusar!? läs på detta forum, kolla respektive hemsida som du kör hos, läs på bonuswhores...dock har det minskat en del på sistone enligt en del mest atraktiva reload bonusen är väl den på martinspoker. nån som kan verifiera att man har 30 dagar på sig att cleara den lr ska man kankse maila supporten? 14 dagar har man på sig efter insättning och ingenting annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 Är det bara jag som slutat få bonuskoder varje månad på mailen?! Väntar och väntar men inget kommer. VAr hittar man reloadbonusar!? läs på detta forum, kolla respektive hemsida som du kör hos, läs på bonuswhores...dock har det minskat en del på sistone enligt en del mest atraktiva reload bonusen är väl den på martinspoker. nån som kan verifiera att man har 30 dagar på sig att cleara den lr ska man kankse maila supporten? De vet ju bäst så varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olle34A Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 hur mycket va det som en pot måste vara på B2B för att det ska bli 1 vip ? har för mig att det va 7€ stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruff Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 hur mycket va det som en pot måste vara på B2B för att det ska bli 1 vip ?har för mig att det va 7€ stämmer det? ja det stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 €7< Är det väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddegogogo Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 Tja, lillbrorsan vill börja spela poker men är pank. Vet ni några siter som erbjuder sign up-bonusar utan krav på insättning. Har för mig att jag sett ett antal, kommer ihåg att jag tog en sån på pokerchamps i början på min karriär. Eller ännu bättre, det borde väl finnas nån sida eller kanske en tråd här på forumet som listar såna siter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
halle Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 Har en hel del bonusar staplade på UB numera då jag inte spelar där så ofta men alltid gör en insättning när dom har redepositerbjudanden. Är det någon här som har koll på om man kan göra uttag utan att man gjort klart bonusarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoffe Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 €7<Är det väll? Det ska tas över 30 cent i rake för att man ska få en VIP. Dom tar 5 cent i rake/euro. Alltså räcker det att potten kommer upp i exakt 7€ för att man ska få en VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Potz Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 Tja, lillbrorsan vill börja spela poker men är pank. Vet ni några siter som erbjuder sign up-bonusar utan krav på insättning. Har för mig att jag sett ett antal, kommer ihåg att jag tog en sån på pokerchamps i början på min karriär. Eller ännu bättre, det borde väl finnas nån sida eller kanske en tråd här på forumet som listar såna siter. royal vegas och pokertime ger 10$ utan insättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jeneqvist Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Tja, nu ska det nog horas lite igen... Den här betfredbonusen hur e det med den nån som vet vilket nätverk dom ligger på hur spelet e och hur det funkar med neteller?? Mvh Jimmy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jeneqvist Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Tja, nu ska det nog horas lite igen... Den här betfredbonusen hur e det med den nån som vet vilket nätverk dom ligger på hur spelet e och hur det funkar med neteller?? Mvh Jimmy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Tja, nu ska det nog horas lite igen... Den här betfredbonusen hur e det med den nån som vet vilket nätverk dom ligger på hur spelet e och hur det funkar med neteller?? Mvh Jimmy Nätverk: ipoker Neteller: Ja ca 2800 händer = 2500 rakade Min: NL$50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jola77 Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Har precis satt in 600 euro på martins och undrar om bonus betalas ut direkt när man spelat 3000 VIP-hands eller om man måste vänta 90 dagar. Om man måste vänta 90 dagar kan man ta ut pengarna under tiden och ändå få bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zubov Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 Jag tycker jag känner igen din fråga Jola.... Testa och läs igenom bonustrådarna, dessa trådar översvämmas av martinspoker bonus-frågor och alla frågar likadant! Den vanliga ursäkten "jag orkar inte läsa igenom alla sidor" är så jävla dålig för det är ju folk som använder den ursäkten som gör att det blir så många sidor att läsa igenom! Men för att svara på din fråga, bonusen betalas ut efter 90 dagar. Du kan ta ut dina insatta pengar så fort du klarat 3000 vip utan att det påverkar bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 28 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2005 En bit in på veckan, men ändå. Ny vecka, ny tråd - http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=20737 Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts