whosyourdaddy Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Snälla? HAHA. Årets mes 2005 ja. Att ens få tanken på att anmäla, varför ens bry sig om verbala påhopp i en chatt? Du provoserade ju fram det, så du måste väl gilla det? Eller hade du tänkt sitta provosera fram agressioner hos folk, sen anmäla dom, någon långsiktig plan på att få någon viss slags ersättning från brottsofferjouren eller vad? Ge dig. Citera
AAisking Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Strunta helt enkelt att svara en kille som håler på på det sättet, herregud vad han måste må dåligt, spelat bort hela 20 euro, ojojoj vilken förlust, om han tror att det inte händer i poker borde han spela monopol. Polisanmäla: nej Banna honom: nej, han är ju rolig, och lönsam på tilt. _____________________________________________ Fan jag brände 200 euro på ica maxi igår, vilken tur de hade, kanske nåt för HA att ta tag i (lol) Citera
emil_c Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 du kommer ingen vart med polisanmälan... maila ist supporten och få hans chatt avstängd.. Citera
imanz Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Du borde polisanmälas för att du tar upp det här Citera
Eddie88 Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Finns det inte tte alternativ som heter no player chat or disable chat- jag tror det ska användas vid sådana här tillfällen. Eller? Sen att han hotar dig i en chat- bara o maila supporten eller en pgrm...Så löser dem nog det. Citera
NoSense Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Stor humor i den här tråden. Hör värre saker nästan varje dag, på nätet och tycker bara det är kul med trashtalk och gnäll i chatten. Tyder ju bara på tilt. Försök få han att reloada istället genom att kalla han en liten feg liten räka eller liknande. Men dödshot live är en helt annan sak Citera
hnat Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Eftersom det faller på sin egen orimlighet att fisken ifråga faktiskt hade planer på göra något så tycker jag en polisanmälan är att ta i en smula. Däremot tycker jag det är onödigt att kalla trådkskaparen tönt då det är högst individuellt hur man uppfattar sånt här. Tar man illa upp så tycker jag det räcker att få hans chatt avstängd. Citera
elvis77 Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 HERO: As I see it, your money is just my money that I haven't won yet. Den gillar jag Citera
Recommended Posts