Gå till innehåll

Casha ut utan att behöva sätta in?


Vigge

Recommended Posts

Finns det någon pokersida där man har möjlighet att casha ut eventuella gratisbonusar och kraven för dom eller någon freerollvinst?

 

Sarkastiska kommentarer uppskattas ej. :roll:

 

Både expekt och Parbet har jag cashat jag ut pengar på utan att jag någonsin satt in pengar där

Började på båda ställena genom att hämta hem pengar på frirullar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill lira SnG's så kan du traska bort (eller ta trampebåten, beror på var du bor) till Everest och spela tiomannafrirullesitandgoes där vinnaren får hela $0.05! Sedan kan du investera dessa stålar på nästa nivå, där inköpet är hela $0.04 osv... (jag vet, jättetöntiga summor, men jag började där och har nu, ett år senare, en rulle på ca $2000)

 

Bet365 har dagliga frirullar med $1000 i prispotten, dessa går av stapeln kl 19.00 tror jag. Finns en frirullekalender nere till höger på pokerforum.nu's startsida också, men Bet365 är nog den 'bästa' jag hittat (de kanske gäller för hela primanätverket, har dålig koll).

 

På vissa sajter kan man få typ $10 gratis bara man reggar sig, vet dock inte exakt vilka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...