chlu Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Hand no 2 i sessionen så inga reads. Party Poker 0.50/1 Hold'em (6 max, 6 handed) converter Preflop: Hero is SB with 6:diamond:, 6:club:. UTG calls, MP calls, CO calls, Button calls, Hero completes, BB checks. Alla är med, mysigt värre. Ska man höja? Flop: (6 SB) 8:heart:, 5:diamond:, 3:club: (6 players) Hero checks, BB checks, UTG checks, MP checks, CO bets, Button calls, Hero raises, BB folds, UTG calls, MP folds, CO calls, Button calls. Känns som en klockren C/R, eller slaskar jag nu igen? Turn: (7 BB) 3:spade: (4 players) Hero bets, UTG folds, CO calls, Button calls. Här kan någon som är efter ha kommit förbi. Varför är jag först ut i alla potter? River: (10 BB) Q:diamond: (3 players) Hero bets, CO calls, Button folds. Här måste jag check/folda väl? Passiviteten är ju påtaglig så har ingen Q eller 3 så lär jag väl få gratis showdown? Final Pot: 12 BB /chlu Citera
Jessica Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Jag sätter honom på 77/AK/AJ. Bettar eller check callar beroende på motståndaren. Jag lägger i princip aldrig din hand här. Citera
Recommended Posts