Teddybear Postad 1 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2006 Ska ge en liten lägesrapport ikväll på hur det går men nu tänkte jag bara skriva om en hand. Jag lirade på ett löst låglimitbord NL. Jag hade höjt 4x BB med AJ och fått typ 4-5 pers med mig på flopen så nu när jag fick AQs i hjärter höjde jag 6xBB. Jag får med mig 2 pers, vi är alltså 3 i potten och jag sitter i sista position. flopen kommer rags rainbow (typ 2s 5h och 8c) och bägge checkar. Jag har sett den ena av dem slowplaya förut, plus att jag måste lägga ett riktigt rejält bett om jag ska få ut dessa två (inte så bra koll på dem men det är mycket callingstations) iom att potten är så stor också så jag väljer att checka. Turnen kommer Qc och nu pottbetar den första, den andra lägger sig och jag synar (fel?). River 7c, han ställer in resten och visar två låga klöver. Känns som att jag spelade den rätt taffligt, kanske borde ha försökt beta efter flopen, och reraisa när han betar på turn. Vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teddybear Postad 2 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2006 Jahapp. Lirade lite 0.05/0.10 NL nu..Fick 34o i BB och checkade givetvis. 4 pers ser flopen. A25 rainbow..jag floppar alltså nötstegen. En med mer pengar än mig vid bordet ställer in, dom andra foldar och jag synar såklart. Turn J eller något sånt. River 2, han visar A2 och vinner potten på 12 dollar. Usch! Br ligger på $32.45 för tillfället, men det känns som den kunde vart bra mycket mer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts