Gå till innehåll

Allt om fylleslask!


dallas2000

Recommended Posts

Har precis fylleslaskat bort $200 på 20 minuter DVS något mindre än 10% av min rulle. Känns skönt! Gött att det står i dollar med, gör ju inget om man förlorat 1000 SEK. Känns bara bra efter en sådan här jävulskt tråkig skitdag som man inte kan annat än hata mest i världen. Ja fylleslask och fyllesnack var det ja.. :cry::P:twisted::evil::D:(:-o

 

 

Var visst mer än 1000 SEK:P men typ 1600 känns ju inte så farligt när manv et att man ändå skulle kunna ha nytta av de pengarna på anat håll.

 

* Mini RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Jessica,

 

Vad spelar du på för nivå. site och vad är ditt nick? Hur går man tillväga för att bli så duktig som du blivit? Som tjej har jag svårt för alla potodds och sånt. Brukar mest bli all in med AA och KK. Ibland med AK.

 

/Annika

 

 

som tjej ? var är skillnaden mellan potodds och sånt för en tjej mot en kille ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lyckas alltid somna framför datan när jag fylleslaskar efter krogen, blir inte så dyrt då :lol:

 

LOL, spelar du så full? =)

 

 

Klart !! :D på lägre nivåer såklart.. Man hittar outs som inte finns och så . skitkul...

 

Det måste jag testa då =) Fast det finns kanske inte mycket lägre nivåer än där jag spelar :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart !! :D på lägre nivåer såklart.. Man hittar outs som inte finns och så . skitkul...

 

Det har hänt mig också! Var helt säker på att det fanns fyra trumfkort i form av jokrar när jag spelade på fyllan sist. Det gick verkligen bra den natten 8-)

 

Hahaha..jokrar, underbart!! :D blir lite fylleslakt sen när man kommer hem inatt med.. lever i en annan tidszon här i NY ju .. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom hem från krogen en lördagsnatt och fick den gyllene idén att gå in på party och lira lite blackjack. 3 händer á maxsatsning $200 senare var jag $600 fattigare. Det är väl bland det mesta men framförallt onödigaste jag slaskat bort på fyllan. 15 sek tog det och det var inte ens kul. :)

 

Sen att det är riggat så att man verkligen förlorar varje hand är ju en annan sak. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Fyllelir ahhh älskar det kommer alltid hem o sätter mej o lirar 5/10 brukar gå tok bra inga spärrar bluffarna haglar tätt o brukar plussa typ mellan 1k-2k per gång om jag ska va helt ärlig....Sen kom smällen förra helgen :evil:

 

Sitter hos min polare i gbg o ska stolt visa hur enkelt det e med pokern på nätet finns inga 5/10 så ett 4 manna bord 10/20 GBP blir väl bra hahahaha

 

Tjoff typ 3dje handen hanmar jag all in med en heltokig hand tror top pair med 10 som kicker eller nått va 100% på att han hade färgdrag o skulle bluffa. Visar sej att han tror samma om men o han sitter på samma par som jag men J som kicker.... :?

Pang reload drar in en kåk som ger 1800 GBP o jag va upp typ 200 Tänkte stänga ner ähh va fan lite till...hahaha bad idea...Det tar väl 40 min sen har jag lurvat bort omvandlat till dollarus 5500 opps :(

 

Men sånt är livet. Fyllespelet kommer dock ändå fortsätta med gott mod men tror jag håller mej borta från 10/20 borden... :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån skrev att hon har svårt för pottodds som tjej.. Det är bevisat på olika håll att kvinnor har lättare för matematik än killar.. (Hur sant nu det är..) Så det lär inte ha att göra med det.. Min tös spelar grym poker och är riktigt riktigt duktig på matematiska uträkningar.. Så glöm fördommarna och träna, träna, förlora, lär dig, skaffa erfarenheter, läs böcker.. Whiiips där har du din kunskap om implicita odds och pottodds et c...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Värsta fylletilten torskade jag 5 inköp på 1/2 och 2 inköp på 2/4. :oops:

 

Har inte fylletiltat på 6 månader nu. Drar helt enkelt ut kontakten till datorn och bryter strömmen på grenkontakten. När jag sen kommer hem kan jag inte klura ut hur man startar datorn. Trots detta borde det finnas alkolås till datorer... och telefoner :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja :?

 

Något jag funderat på är att fixa ett separat sim-kort att ha när man ska fingra på flaskan. Så kan man ha nummer till folk man ofta festar med och bara 100kr på kortet. Så man inte ringer avlägset bekanta och skriker i luren kl 4 på lördagskvällen. Så kanske man slipper att nämnda bekant ringer tillbaka kl 5 på tisdag- och onsdagsmorgonen för att hämnas. :lol:

 

Dessutom slipper man problematiken med att ge ut sitt riktiga nummer till brudar som såg bra ut bakom ens beer-goggles

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...