Bjorn_ Postad 16 December , 2005 Rapport Postad 16 December , 2005 Crypto £1/2 Hold'em (10 handed) Bordet är ett ganska typiskt cryptobord på denna limit (Plrs/flop ca 28%, avg pot 3½BB). Har dock inga individuella reads. Preflop: Hero is BB with 2 T 5 folds, MP3 raises, 3 folds, Hero calls Enligt vad jag förstått av svaret till en annan av mina händer försvarar de flesta sin mörk för lite. Jag lider dock snarare av det omvända och kanske är den här handen marginell? (Kan dock inte påstå att jag ens övervägde att folda utan read på han som höjer.) Flop: 2 9 8 (4 SB) (2 players) Hero bets, MP3 calls Träffar bottenpar plus en bakdörrstege och testar fi med ett donkbet, rätt eller fel? Turn: J (3 BB) (2 players) Hero bets, MP3 calls Efterssom han bara synade mitt bet på flopen och jag nu har ett öppet stegdrag att gå på tillsammans med mitt lilla par så skjuter jag (självklart?) igen. River: 3 (5 BB) (2 players) Hero ??? Inte något bra kort direkt. Frågan är vad man ska göra här med fyrfärg på brädet? Som jag ser det är alternativen bet-fold, check-call eller check-fold. Hur hade du gjort? /Bjorn Citera
dj.lasseman Postad 16 December , 2005 Rapport Postad 16 December , 2005 Jag lutar åt check-fold/check-call.. tror inte han synar ner här utan ett klöver på handen. Citera
Recommended Posts