Gå till innehåll

BOK: "Power Hold'em Strategy" av Negreanu


Myssion

Recommended Posts

Från Amazon.com:

SUPER STARS OF HOLD'EM does for hold'em what Doyle Brunson's Super System 2 did for poker. Negreanu gathers together the greatest young players, theorists, and world champions of hold'em, to present insider professional secrets and winning strategies for the only poker game that counts nowadays-hold'em. Ten powerful chapters cover every aspect of the major hold'em games-limit, no-limit, and pot-limit for cash games and tournaments-with in-depth coverage on all aspects of play. This weighty volume will be an instant classic-poker players cannot ignore the professional advice from the greatest stars of the game.

 

Verkar dock som titeln inte är 100% bestämd än... Super Stars of Hold'em eller Power Hold'em Strategy.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Tror inte heller att den har kommit ut. Vet dock att de betyg/kommentarer jag sett på amazon var långt ifrån positiva. Många frågade sig om Negreanu överhuvudtaget skrivit någon del av boken själv eller om han bara satte sitt namn på den mot betalning. Min förhandsbokning är inställd...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte heller att den har kommit ut. Vet dock att de betyg/kommentarer jag sett på amazon var långt ifrån positiva. Många frågade sig om Negreanu överhuvudtaget skrivit någon del av boken själv eller om han bara satte sitt namn på den mot betalning. Min förhandsbokning är inställd...

 

Hur kan de sätta betyg på boken innan den kommit ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...