Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 50 postas här!

QoS

Recommended Posts

nån annan som har upptäckt den här partybuggen?

http://www.bonuswhores.com/phpBB2/viewtopic.php?t=17236&start=0

jag själv kör 6 av de 7 bonusarna. sammanlagt 450 dollar i bonus för 4650 händer för min del. ganska trevligt misstag av party, men blir en del spelande närmaste dagarna :D

ni har nån timme på er. men för guds skull ingen jävla mailspammande till party nu :evil: . då jävlar. lycka till. funkar inte om ni nyligen tagit ut från party heller. gäller att ni har en 3-4k dollar att stoppa in. läs länken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 181
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har idagarna satt in cash på martinspoker.com för att fixa både sign-up och reload bonusarna.

Idag fixade jag 600 VIP för reloaded, så mailade martinspoker och bad om att få mina 200 euro. Dock sa de att jag skulle få dessa pengar den 29e, och alltså inte nu direkt efter att jag "clearat" den.

Det är alltså en väntetid på ca 2 veckor efter att man fixat de VIP man behöver innan man får ut bonusen. Mig spelar det ingen större roll, dock tänke jag att informationen kunde var till hjälp för någon.

Länk till kommentar

jag själv kör 6 av de 7 bonusarna. sammanlagt 450 dollar i bonus för 4650 händer för min del. ganska trevligt misstag av party, men blir en del spelande närmaste dagarna :D

ni har nån timme på er. men för guds skull ingen jävla mailspammande till party nu :evil: . då jävlar. lycka till. funkar inte om ni nyligen tagit ut från party heller. gäller att ni har en 3-4k dollar att stoppa in. läs länken

1000 raked hands spelade inatt, 2750 kvar att spela innan julafton :twisted:

Länk till kommentar

Hej jag har spelat 600 vips sedan jag gjorde en insättning med martins crazychristmas reloadbonus. När kommer pengarna in på kontot? Trodde de skulle dyka upp automatiskt när man gjort önskat antal vips?

:roll:

14 dagar efter insättningen kommer den bonusen (under förutsättning att du spelat ihop 600 VIP)

Länk till kommentar

INFORMATION ANGÅENDE MARTINSPOKERS RELOAD:

Bonuspengarna betalas ut först 14 dagar efter insättning under förutsättning att man spelat in 600 VIP.

Nu kan alla läsa det här och inte fråga var bonusen tar vägen imorgon och övermorgon och alla andra dagar när ni blir färdiga med era 600 VIP.

Tack :D Inte för att jag tror vi slipper frågorna imorrn, men jag håller tummarna :)

Nu börjar frågorna trilla in... :lol:

Länk till kommentar

Guldläge, men jag fick upp dem som elapsed. Hade tagigt ut pengar bara för ett par dar sen :(

Länk till kommentar

Någom som fått information om hur mycket man får i bonus per VIP om Brasilen vinner VM?

nej har mailat och frågat för flera dar sedan utan att få svar, antar att dom har fullt upp med alla andra tomtar som frågar om hur många vip det behövs för signup bonus mm. skulle inte skada om några fler skickad iväg ett kort mail så att dom får tummen ur och svarar kanske

Länk till kommentar

Är det nån som har spelat in The gaming clubs $1550 sign up bonus?

Räknas det som raked hand oavsett hur stor raken är i handen? (Hade för mig att Prima har nån sorts FFP-poäng?)

Hur många raked hands får man per 0.25-0.5-bord/timme?

du måste lira 0,5/1bord för att få rake tyvärr, trodde de skulle gå på 0,5 men icke....

Länk till kommentar