Gå till innehåll

Är stämningen och inläggen på POKERFORUM.nu dryga och elaka?  

374 medlemmar har röstat

1. 1. Är stämningen och inläggen på POKERFORUM.nu dryga och elaka?

Recommended Posts

Postad

Man bör kanske fråga sig vad som är det största problemet (eller kanske risken tom) för forumet. Att de dyker upp frågor som har besvarats tidigare, är illa eller otydligt formulerade osv eller att de ibland bemöts med häckel och arrogans.

Det första problemet kan nog minska något med lite teknisk reorganisering och flink moderering, men kan nog aldrig försvinna helt.

Det andra problemet kan dock minskas sigifikant tror jag. Åtgärden borde vara en mild styrning från moderator, där häcklaren tackas för sin input och samtidigt påminns om hur mycket mer värdefullt inlägget hade haft om det haft mer substans relevant för frågeställningen. Alltid med gott humör förstås.

Detta är alltså inte en post om vad jag tycker är rätt eller fel, utan vad och hur jag tror man i någon mån skulle kunna förbättra detta redan excellenta forum.

/chlu

Edit: Jag vill tillägga att jag själv inte tycker att stämningen i allmänhet är dryg eller elak. Men det det kanske har att göra med de trådar jag läser.

• Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Vi har en ny grej på gång som ska hjälpa nybörjare och minska stressen för er som inte vill läsa nybörjarinlägg. Återkommer med mer info i kväll eller efter nyårsafton.

Härligt :D . Då har diskussionen gett lite resultat, eller detta kanske var på g redan innan denna fråga togs upp. ;)

Postad
Härligt :D . Då har diskussionen gett lite resultat, eller detta kanske var på g redan innan denna fråga togs upp. ;)

Ja ;)

Still bakis eller har jag missat infon? ;)

Du har missat infon. Kolla i forumlistningen så hittar du vår sprillans nya forumgrupp, Nybörjarfrågor.

Postad

Ja ;)

Still bakis eller har jag missat infon? ;)

Du har missat infon. Kolla i forumlistningen så hittar du vår sprillans nya forumgrupp, Nybörjarfrågor.

Ja, jag märkte det efter att jag hade postat. Sry. :oops: