dannyM_ Postad 11 December , 2005 Rapport Postad 11 December , 2005 Vad sägs om att hålla en mindre lagpoker tunering här i stan? lär ju få ihop hyfsat med lag. Tänkte inte att vi bjuder hela sverige, utan kanske bara norrköping eller norrk/lkpg ?. Kan la va nått? peace dawgs Citera
Nemomen Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Jag vet att Ola hade funderingar på att ha en sådan hos oss. Jag ska kolla med honom hur det blev med saken, annars så kan vi säkert dra ihop något själva... Citera
Thurre Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Vi håller tummarna för att ni drar ihop något då vi är sugna på o spela lika strålande som sist En hedrande sistaplats har vi allt i bagaget! //K Citera
rajrajrippe Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 lag poker är förr lätt dock Citera
Thurre Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Komma över till limpan på en dealrs choice turnering då? Kommer nog ha en nångång i mellandagarna, troligtvis den 30:e. Max 7 spel, bara dom vanligaste Typ hockeysticks & Snowmen mfl. Sugen rajraj? Citera
rajrajrippe Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 låter helt klart som en bra ide, uppdatera mig när ni satt ett datum! =) Citera
TITAN1C Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Så som jag förstod det ville Guts och Ola ha lagpoker SM i Norrköping! Citera
Nemomen Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Det fanns nog vissa önskemål om något liknande.. men jag tror det är andra grejor på gång med det. Citera
Recommended Posts