Gå till innehåll

Party $50k freeroll enbart för svenskar 11/12!

Recommended Posts

• Svars 330
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Just dubblad, känns skönt. Ligger på average ungefär.

Nån som har nått om pokerset:en?

AK i mittpos nu.. :),

** Det är ju otroligt att pojken som bettat preflop var och varannan hand ska smyga med AA enda gången man får en AK som faktiskt träffar.

Jaja ute på 1400. Lycka till!

Postad

Då var man ute. Chansade lite med 44 som loosa mot AK. Sen dubblade jag upp till 1000 igen med A4 vs. A3. Några händer senare sitter jag i BB. Chipleader på bordet höjer 4BB, jag ställer med AJ för han kan ha vad som helst. Denna gången var det AQ.

Postad

fasiken, nu börjar det bli intressant.

Någon skrev att PP gjorde annons i Metro för denna frirullen och i den annonsen stod det om pokerseten.

kan någon bekräfta hur det ligger till?

3000 i marker 1102 st kvar i spelet

Postad
Alla pratar om Pokerset? vart har ni hört/läst om det? och vet någon vilka som får dem?

Står i tidningsannonserna

Kan du utveckla det lite mer för oss som inte har läst (eller var de kan finnas, så vi kan läsa själva, dag i metro exempelvis, göteborg sthlm eller riksupplagan)

Postad

Jaha, då var man ute. var tjurig när jag torskade från 4K till 2K på tre händer. Hade 85o i bb och 2 limpade. flop J5xh och jag betar 600. en går all in och jag synar för jag var förbannad. Han viker upp 98h eller något och jag är ute.