Gå till innehåll

Party $50k freeroll enbart för svenskar 11/12!


SMetter

Recommended Posts

  • Svars 330
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad trevligt, 3 handen aa...preflopp höjning...en tomte går all in med sina ak offsuit,. floppen innehåller ett k..och jag känner på mig utdragningen- rivern ett k..jag åker....så tråkigt o börja med 1000 i chips o tvingas till dessa all ins..i början.-

 

Ajfasen, det var du, sitter vid samma bord av personen som drog ut dig, lovar att ge igen! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad trevligt, 3 handen aa...preflopp höjning...en tomte går all in med sina ak offsuit,. floppen innehåller ett k..och jag känner på mig utdragningen- rivern ett k..jag åker....så tråkigt o börja med 1000 i chips o tvingas till dessa all ins..i början.-

 

Ajfasen, det var du, sitter vid samma bord av personen som drog ut dig, lovar att ge igen! ;)

 

Åker alltid på sånna här bad beats i turneringar med bra pengar, jag litar på dig:) slå nu ut tomten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag syftade på tomten inte ak offsuit, jag hade nog själv synat- men det var inte hans första all in....precis..

Nej, men eftersom det är en freeroll med 2800 spelare så är det väl en rätt bra taktik att försöka dubbla upp tidigt eller åka ut.

 

Själv fick jag väldigt bra kort tidigt, dubblade upp en gång men fick inte så mycket action förrän jag åkte ut med AK på handen och TPTK mot ett set. Inte mycket att orda om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...