fannys Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 nope Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 klonkade nyss faktiskt.... Pokerforumet "The Swedish Santas" anordnade en turnering och bla bengt sonnert var med... Turneringen kostade tyvärr bara 20$ och 43 personer slöt upp... (mest för skoj så var jag med) .... Självklart går man och vinner den... 344$ för besväret men ändå lite tråkigt att man ska klonka en sådan här "liten" när man har haft otur i turneringar ett tag... Men lite prestige iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 19 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2006 Bra att du själv erkänner att du inte vinner pga skills utan pga klonket. Säger mkt det. Mkt bra Imorrn då? Kommer du o kärringen på tårta imorgon? Kl 1400 Skillade in mig till finalen i "Slaget om Norden" imöra, måste vinna den så jag får flyga utomlands lite. Fint att få representera Sverige på Bahamas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 20 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Rolig hand på klubben igår. Ska se hur mkt jag minns. Theo tomtehöjer som vanligt UTG, 4ggr BB, Benza som sitter i mitt pos ställer sina ~250, Ajan som sitter direkt efter Benza blixtsynar, Henke Ryberg (tightast) Blixtsynar oxå. Theo visar sin J3o för mig och lägger sig (tight?) Floppen Ajan betar ca 120 Henke slår, 300 bättre. Ajan ställer ytterligare ca 200 och Henke blixtsynar. Ajan vrider sig och frågar; Har du AA? Henke slänger upp och Ajan visar Benza visar och ler lite Turn: River: Henke sjunker ihop. (Hur hade Henke klarat sig ifrån Ajan?) Slut på sagan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 här e en till.... så klart e ju ajan inblandad som vanligt... jompa höjer innan flopp... benza syn... ajan syn... theo steker sen tänker han inte bra o syna så fold.... flopp j spader 10 spader 8klöver... jompa betar 75... steksyn benza... steksyn ajan... turn q ruter... jompa betar 125... benza steksyn... ajan steksyn... river k hjärter... jompa betar 300... benza stekfold...vi fick aldrig se hans hand, men han sa att han hade tvåpar... ajan säger ta mina pengar o synar... jompa showes j7 of... ajan showes 98of... and wins the pot with a straight... hitta syn på flopp o turn med neråt-stege o färgdrag på brädan... iofs är det nån man ska göra det på så e det ju jompa... bling bling.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 20 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Vi har två st i klubben som är vädligt bra på att göra sig commited (Fiska hur dyra fiskekorten än är) "I..." och "A..." säger inte mer.... tragiskt när den sitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Tårta el? Vem fyller år? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Jobbig hand... kvalade med teamet igår (lördags) för en plats att få åka till Barcelona... 6 man, 5000 startmarker... Dominerade givetvis fullständigt o kom HU med Sofie (nånting, Hurtigs flickvän) med typ exakt lika mkt marker... Maler ner henne till hon har ca 1/3 av markerna, aggro spelet får henne o lessna när jag för 14:e gången i rad reraisar henne så hon synar min all in med A5. Själv har jag AT o börjar fundera på HUR varmt de är i Barcelona o va jag ska packa, tandborste o grejer... Flop KLONK, turn, RIVER KLONK Ganska dystert, absolut ingen ovanlig BB... men ganska dystert när de gäller så pass mkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 kärringar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Vad göra när man får enbart kalla kort ? Mellanpar hela tiden mot högsta par, Man blir utklonkad som favorit hela tiden... Bankrullen sjunker alldeles för mycket ! Shit va illa det är just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 slutar spela ett tag? Kejan.. måste "låna" din kärring o spela lite HU mot henne o vänja mig vid klonken som dom alltid har mot mig... hur motverkar man såna dunderklonkar?? VANSINNE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Diego... Du super ju upp bankrullen... Där har du problemet Some1... Bara att betala... Bättre lycka nästa gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 20 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Tårta el?Vem fyller år? Alex fyllde 5 i tisdags och jag fyller 12 på tisdag så vi har haft fest idag Mycket Spider-man prylar här hemma nu Ska ja ta med en tårtbit till klubben ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 20 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Jobbig hand... kvalade med teamet igår (lördags) för en plats att få åka till Barcelona... 6 man, 5000 startmarker... Dominerade givetvis fullständigt o kom HU med Sofie (nånting, Hurtigs flickvän) med typ exakt lika mkt marker... Maler ner henne till hon har ca 1/3 av markerna, aggro spelet får henne o lessna när jag för 14:e gången i rad reraisar henne så hon synar min all in med A5. Själv har jag AT o börjar fundera på HUR varmt de är i Barcelona o va jag ska packa, tandborste o grejer... Flop KLONK, turn, RIVER KLONK Ganska dystert, absolut ingen ovanlig BB... men ganska dystert när de gäller så pass mkt... Är du SÄKER på att du hade AT, menar du brukar ju se lite fel på dina kort. Skadeglädje är den sanna glädjen, eller? Nästa gång får du nog packa ner tandborsten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Är faktiskt alldeles säker på att jag hade AT, alla andra såg det oxå.. o jag va helt 100% säker på det innan jag slängde upp korten.. hade dubbelkollat... va hjälper det mot dunderklonkare?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 20 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Du skulle helt enkelt haft en helt annan hand... tomte, dålig syn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 Dålig syn av mig? Jag ställde ju henne... hur kan de bli en syn av mig? Tomte, sätt upp en punkt på den där möteslistan som vi måste ta upp.. de här med olika termer. Va de innebär att höja, SYNA, lägga sig osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 denna e fin annars... theo 22 tomte ?? rasie theo 8d tomte slår on 24d theo oj syn... flopp q2q... klonk lixom... han betar 50d theo stek stek... sen all in ca 100d till kan inte fatta denna syn asså...han måste vara på jättetilt asså... men i alla fall han synar med 9-7...??? turn 9 river 9.... vad ska man göra lixom... bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 Syn eller ål in... allt du gör är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 skojar du eller... är väl inte jätteglad nu asså...hur ska man kunna bygga rulle med såna skithänder.... man blir ju lite trött på denna poker ibland asså... bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 ja jag skojar.. bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 haha ja per ja vet att du skojar lixom... i suck you dick man... bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2006 79 suited eller? I så fall är de ju en syn varje dag i vecka, är dom däremot OFFSUIT så är de bara slänga i det läget... man måste ju förbättra sina chanser lixom... Han sätter dig ju på skräp ju.. varför ska han tro att du har 22, 33, 44, 55, 66, 77, 88, 99, TT, JJ, QQ, KK, AA, AK, AQ, AJ, AT, A9, A8, A7, A6... osv osv.. Han sätter dig helt enkelt på typ 3-4, 3-5, 3-6 eller nåt liknande... De finns ju mängder händer han slår där lixom.. eller så bluffsynar han.. mkt bra drag... bluffsynen är den grymmaste av dom alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 lol jooo det är ju konstigt att alla ska tro att man e tomte:) åkte ut som 64 på 20000g nyss floppa set...men vad ska han ha lixom... jaoo rätt gissat, bättre set... bling bling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Dom är hårda.. men du är ju hård, så han satte väl hårt mot hårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts