Mjukis Postad 22 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2008 orka -dag pga buggig klient... tragiskt.. O hojlös e man ozå tills nästa fredag (minst) SUCK! Varför är du hojlös Richardo? Fixa't - Refugen saknar dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 22 April , 2008 Rapport Share Postad 22 April , 2008 ni och era trimmade mopeder:mrgreen: ..... ok är avis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 22 April , 2008 Rapport Share Postad 22 April , 2008 verkar som det kommer ca 5pers från östhammar 3-4/5 iallafall;-) hur ser det ut annars? vilka från stan kommer spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 22 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2008 Folket från stan har lite svårt att anmäla sig annat än dagen före =) Inte ens el_ariados eller TheCompany är ju anmälda.... Skulle vara lite kul att skrämma upp dig lite på bönpallen Kejan, skaffa en skinnpyamas så tar vi en sväng på bygdens raceway - Blackstadvägen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 22 April , 2008 Rapport Share Postad 22 April , 2008 Folket från stan har lite svårt att anmäla sig annat än dagen före =) Inte ens el_ariados eller TheCompany är ju anmälda.... Skulle vara lite kul att skrämma upp dig lite på bönpallen Kejan, skaffa en skinnpyamas så tar vi en sväng på bygdens raceway - Blackstadvägen TheCompany har ju lämnat landet ju och solar näsan lite... men dom e nog självskrivna! Det tar jag som en utmaning.... ska försöka fixa ett ställ i barnsize:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kahler Postad 22 April , 2008 Rapport Share Postad 22 April , 2008 tog ett skott på fulltilt, $30 till $720 på 10-15 mins K7=NUTS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 TheCompany har ju lämnat landet ju och Ariados är gul... men dom e nog självskrivna! . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Så tråkigt att hitta sånna här skithänder FullTiltPoker Game #6139605652: Table Deerbrook (6 max) - $0.25/$0.50 - No Limit Hold'em - 21:08:02 ET - 2008/04/22 Seat 1: talinga ($22.75) Seat 2: Markartoons ($52.05) Seat 3: ztoobez ($48.75) Seat 4: PastramiOnRye72 ($56.10) Seat 5: ANDREW SON ($58.05) Seat 6: j3ext3550 ($32.90) PastramiOnRye72 posts the small blind of $0.25 ANDREW SON posts the big blind of $0.50 The button is in seat #3 *** HOLE CARDS *** Dealt to ztoobez j3ext3550 folds talinga folds Markartoons raises to $1 ztoobez calls $1 PastramiOnRye72 folds ANDREW SON raises to $4.25 Markartoons calls $3.25 ztoobez calls $3.25 *** FLOP *** ANDREW SON bets $13 Markartoons raises to $30.50 ztoobez raises to $44.50, and is all in ANDREW SON has 15 seconds left to act ANDREW SON raises to $53.80, and is all in Markartoons calls $17.30, and is all in ANDREW SON shows Markartoons shows ztoobez shows Uncalled bet of $6 returned to ANDREW SON *** TURN *** *** RIVER *** ANDREW SON shows Ace King high Markartoons shows a flush, Queen high Markartoons wins the side pot ($6.60) with a flush, Queen high ztoobez shows a flush, Jack high Markartoons wins the main pot ($143.50) with a flush, Queen high ztoobez is sitting out *** SUMMARY *** Total pot $153.10 Main pot $146.50. Side pot $6.60. | Rake $3 Board: Seat 1: talinga didn't bet (folded) Seat 2: Markartoons showed and won ($150.10) with a flush, Queen high Seat 3: ztoobez (button) showed and lost with a flush, Jack high Seat 4: PastramiOnRye72 (small blind) folded before the Flop Seat 5: ANDREW SON (big blind) showed and lost with Ace King high Seat 6: j3ext3550 didn't bet (folded) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 tog ett skott på fulltilt, $30 till $720 på 10-15 mins K7=NUTS lol va fint... inga konton är döda försen det är 0$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Det stämmer säkert men med tanke på att det finns som produkt på apoteket lär det ju inte vara något farligt/onyttigt skit iaf =) Nej för apoteket är ju inte alls styrt av fachister som vill minska på populationen och/eller få människor in i ett medecinbruk för resten av livet? Gå till hälsokostaffären istället o köp något från naturen som fungerar + i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Nej för apoteket är ju inte alls styrt av fachister som vill minska på populationen och/eller få människor in i ett medecinbruk för resten av livet? Gå till hälsokostaffären istället o köp något från naturen som fungerar + i längden. HAHA! ANtar att du medicinerar ganska mkt.. (eller borde göra det) iom att du gör såna uttalanden..! Risperdal, Haldol e bra skit..! Apoteket AB kvalitetssäkrar alla sina produkter och detta gäller även LCD-preparat dvs. Modifast.. osv osv..! Så Povi.. Handla mer Måltidsersättningar.. and pay my bills.,.!" mvh / Apotekaren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Varning för Off topic. HAHA! ANtar att du medicinerar ganska mkt.. (eller borde göra det) iom att du gör såna uttalanden..! Risperdal, Haldol e bra skit..! Apoteket AB kvalitetssäkrar alla sina produkter och detta gäller även LCD-preparat dvs. Modifast.. osv osv..! Så Povi.. Handla mer Måltidsersättningar.. and pay my bills.,.!" mvh / Apotekaren Vad jag vet så är den enda "medecinen" de vill trycka på mig någon form av SSRI, var hos läkaren för några år sedan för mina tillfälliga sömnbesvär. Dock så hade jag inget jobb så han förstod nog inte varför jag behövde sömnpiller. Fick förklarat för mig att jag hade "en kemisk obalans" i hjärnan o att jag var i behov av "medecin". Jag menar inte att Läkaren var en idiot, men systemet som har lärt upp honom är idiotiskt.Tror man på att kvalitetsäkringen är bra annat än ekonomiskt o syftet ska vara annat än manipulation så visst då kan man väl medecineras... Till apoteket går jag för att hämta antibiotika o smärtstillande när den dagen kommer. Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Varning för Off topic. Vad jag vet så är den enda "medecinen" de vill trycka på mig någon form av SSRI, var hos läkaren för några år sedan för mina tillfälliga sömnbesvär. Dock så hade jag inget jobb så han förstod nog inte varför jag behövde sömnpiller. Fick förklarat för mig att jag hade "en kemisk obalans" i hjärnan o att jag var i behov av "medecin". Jag menar inte att Läkaren var en idiot, men systemet som har lärt upp honom är idiotiskt. Tror man på att kvalitetsäkringen är bra annat än ekonomiskt o syftet ska vara annat än manipulation så visst då kan man väl medecineras... Till apoteket går jag för att hämta antibiotika o smärtstillande när den dagen kommer. Peace Yes.. Var och en skapar ju sig en egen uppfattning om saker och ting..! Likadant med pokern, men jag e inte kvalitetssäkrad vid pokerbordet.. det ska man ha klart för sig! Loose cannons is my middle name.. Nu ska ja härja med Mjukis.. tjiong Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Måste höra vad ni tycker om de här händerna. E lite osäker hur jag lirar dom FullTiltPoker Game #6146636057: Table Lingo (6 max) - $0.25/$0.50 - No Limit Hold'em - 12:35:43 ET - 2008/04/23 Seat 1: verBAL_ASSassin ($53.65) Seat 2: ztoobez ($60.75) Seat 3: atr3124 ($45) Seat 4: DerPinguine ($50.35) Seat 5: Maria479 ($106.70) Seat 6: Raigekii ($41.60) Raigekii posts the small blind of $0.25 verBAL_ASSassin posts the big blind of $0.50 The button is in seat #5 *** HOLE CARDS *** Dealt to ztoobez ztoobez raises to $1.75 atr3124 folds DerPinguine folds Maria479 raises to $6 Raigekii folds verBAL_ASSassin has 15 seconds left to act verBAL_ASSassin folds ztoobez calls $4.25 <--- Antar att många vill 4-beta här. Det gör jag oxå. Men oop mot fi vem jag anser är ganska svårspelad ser jag heller bara en syn här. *** FLOP *** ztoobez has 15 seconds left to act ztoobez bets $9 Maria479 has 15 seconds left to act Maria479 calls $9 *** TURN *** ztoobez has 15 seconds left to act ztoobez checks Maria479 has 15 seconds left to act Maria479 checks *** RIVER *** ztoobez has 15 seconds left to act ztoobez has requested TIME ztoobez checks Maria479 checks *** SHOW DOWN *** ztoobez shows a pair of Jacks Maria479 shows a pair of Queens Maria479 wins the pot ($29.25) with a pair of Queens *** SUMMARY *** Total pot $30.75 | Rake $1.50 Board: Seat 1: verBAL_ASSassin (big blind) folded before the Flop Seat 2: ztoobez showed and lost with a pair of Jacks Seat 3: atr3124 didn't bet (folded) Seat 4: DerPinguine didn't bet (folded) Seat 5: Maria479 (button) showed and won ($29.25) with a pair of Queens Seat 6: Raigekii (small blind) folded before the Flop FullTiltPoker Game #6146718405: Table Regena (6 max) - $0.25/$0.50 - No Limit Hold'em - 12:45:49 ET - 2008/04/23 Seat 1: knijn1985 ($122.85) Seat 2: cardsharkbam ($50) Seat 3: Hanibaal ($50) Seat 4: Seymour95 ($38.45) Seat 5: ztoobez ($45.50) Seat 6: ProBettySue ($55.50) knijn1985 posts the small blind of $0.25 cardsharkbam posts the big blind of $0.50 The button is in seat #6 *** HOLE CARDS *** Dealt to ztoobez Hanibaal has been disconnected Hanibaal has 15 seconds left to act Hanibaal has reconnected Hanibaal has 15 seconds left to act Hanibaal raises to $1.75 Seymour95 folds ztoobez calls $1.75 ProBettySue folds knijn1985 calls $1.50 cardsharkbam adds $0.50 cardsharkbam folds *** FLOP *** knijn1985 checks Hanibaal has 15 seconds left to act Hanibaal bets $3.50 ztoobez calls $3.50 knijn1985 has 15 seconds left to act knijn1985 calls $3.50 *** TURN *** knijn1985 checks Hanibaal has 15 seconds left to act Hanibaal checks ztoobez bets $13 knijn1985 folds Hanibaal has 15 seconds left to act Hanibaal calls $13 *** RIVER *** Hanibaal checks ztoobez checks *** SHOW DOWN *** ztoobez shows three of a kind, Queens Hanibaal shows three of a kind, Queens Hanibaal wins the pot ($40.15) with three of a kind, Queens ztoobez is sitting out *** SUMMARY *** Total pot $42.25 | Rake $2.10 Board: Seat 1: knijn1985 (small blind) folded on the Turn Seat 2: cardsharkbam (big blind) folded before the Flop Seat 3: Hanibaal showed and won ($40.15) with three of a kind, Queens Seat 4: Seymour95 didn't bet (folded) Seat 5: ztoobez showed and lost with three of a kind, Queens Seat 6: ProBettySue (button) didn't bet (folded) FullTiltPoker Game #6146714389: Table Lazarette (6 max) - $0.25/$0.50 - No Limit Hold'em - 12:45:20 ET - 2008/04/23 Seat 1: verBAL_ASSassin ($91.10) Seat 2: Seymour95 ($57.85) Seat 3: darzo187 ($52.30) Seat 4: ztoobez ($44.10) Seat 5: whysolohsbc ($50) Seat 6: hendrix0 ($37.25) darzo187 posts the small blind of $0.25 ztoobez posts the big blind of $0.50 The button is in seat #2 *** HOLE CARDS *** Dealt to ztoobez hendrix0 folds verBAL_ASSassin folds Seymour95 raises to $1.75 darzo187 calls $1.50 ztoobez calls $1.25 *** FLOP *** darzo187 checks ztoobez bets $3.75 Seymour95 has 15 seconds left to act Seymour95 calls $3.75 darzo187 folds *** TURN *** ztoobez has 15 seconds left to act ztoobez bets $6.50 Seymour95 calls $6.50 *** RIVER *** ztoobez has 15 seconds left to act ztoobez checks Seymour95 bets $10.50 ztoobez calls $10.50 *** SHOW DOWN *** Seymour95 shows a straight, Jack high ztoobez mucks Seymour95 wins the pot ($44.45) with a straight, Jack high *** SUMMARY *** Total pot $46.75 | Rake $2.30 Board: Jack of Diamonds Seat 1: verBAL_ASSassin didn't bet (folded) Seat 2: Seymour95 (button) showed 8 of Hearts8 of Spades and won ($44.45) with a straight, Jack high Seat 3: darzo187 (small blind) folded on the Flop Seat 4: ztoobez (big blind) mucked Jack of Hearts10 of Hearts - two pair, Jacks and Tens Seat 5: whysolohsbc is sitting out Seat 6: hendrix0 didn't bet (folded) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Vad vill du åstadkomma med flopbet i hand #1? Jag hade nog chk/synat men antar att lead funkar mot veka moståndare. Hand #2 hade jag bettat river, all day long. Hand #3 gillar jag din lead, turn hade nog lutat åt chk/syn för att hålla potten nere men bet är fine I guess. River är jobbig men jag synar nog ändå för mindre än halvpot, han kanske värdepettar sämre tvåpar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Povi säger: ahah nae jag har LAGAT MAT hemam idag Povi säger: jag har även skurat golvet+dammsugat+tvättat kläder Povi säger: o hängt upp tvätten Kris "Z" säger: EJHJAAAAAAAAAAAAAAAAA ASSÅ Povi säger: 100% seriös Povi säger: svär på min bankroll Kris "Z" säger: men per Kris "Z" säger: svär på något som betyder nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Povi säger:ahah nae jag har LAGAT MAT hemam idag Povi säger: jag har även skurat golvet+dammsugat+tvättat kläder Povi säger: o hängt upp tvätten Kris "Z" säger: EJHJAAAAAAAAAAAAAAAAA ASSÅ Povi säger: 100% seriös Povi säger: svär på min bankroll Kris "Z" säger: men per Kris "Z" säger: svär på något som betyder nåt LOOOOOOOOOOOOOOOOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Povi Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Jag har startat mitt nya liv Leva hälsosamt och börja hjälpa till hemma med städning+matlagning! Plus jag ska försöka att inte spendera för mycket tid vid datorn förutom när jag grindar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Jag har startat mitt nya liv Leva hälsosamt och börja hjälpa till hemma med städning+matlagning! Plus jag ska försöka att inte spendera för mycket tid vid datorn förutom när jag grindar! låter klokt... var själv inne på ditt spår ett bra tag men också tagit tag i allt nu... mår ju bättre av bra mat och lite motion också sen rensar man skallen lättare också av en promenad el dyl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 låter klokt... var själv inne på ditt spår ett bra tag men också tagit tag i allt nu... mår ju bättre av bra mat och lite motion också sen rensar man skallen lättare också av en promenad el dyl! Du har blivit JÄTTE duktig, ute o går varje dag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 23 April , 2008 Rapport Share Postad 23 April , 2008 Du har blivit JÄTTE duktig, ute o går varje dag!! jaa du vi är 2 motionerande pappor du å jag fan har gått så långt att jag får ångest av att äta en kebabrulle till å med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Povi Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 låter klokt... var själv inne på ditt spår ett bra tag men också tagit tag i allt nu... mår ju bättre av bra mat och lite motion också sen rensar man skallen lättare också av en promenad el dyl! Japp man blir fan så mycket gladare och mår bättre och allting...... vilket resulterar i bättre resultat även i pokern!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 jaa du vi är 2 motionerande pappor du å jag fan har gått så långt att jag får ångest av att äta en kebabrulle till å med! Ha ha, ooo, livet e gott ibland!! Man går upp, mumsar nåt gott, går o tränar, sen går man ner på stan o sätter sig i solen med grabben o snackar skit med folk. Wuuunderbart!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 Vad vill du åstadkomma med flopbet i hand #1? Jag hade nog chk/synat men antar att lead funkar mot veka moståndare. Hand #2 hade jag bettat river, all day long. Hand #3 gillar jag din lead, turn hade nog lutat åt chk/syn för att hålla potten nere men bet är fine I guess. River är jobbig men jag synar nog ändå för mindre än halvpot, han kanske värdepettar sämre tvåpar Hur fortsätter du på turn om du cheksynar då? Känns som att man sätter sig själv i en svår sitts där isf. På de här låga nivåerna känner jag nog hellre för att leda ut. Får man verkligen syn av nån hand vi slår i hand 2? Tror nästan inte det, inte på de här nivåerna iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 jag vann just en pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts