Björnerik Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Tjenare! Detta är en vädjan till alla fotbollsälskare: Jag var och såg fotbolls-EM förra sommaren, matcherna Sve-Bul och Sve-Ita. Jag skulle vilja se dem på teve, uppleva hur det var att sitta hemma i tevesoffan. Vet inte hur många jag har frågat, men det är f*n ingen som har matcherna inspelade. De finns heller inte att köpa vad jag vet. Är det någon här som har de matcherna inspelade? PLEEEEEEEASE? * RP, lite kortare - QoS * Citera
Skadast Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Har du mailat SVT (eller vilka det nu var som visade matcherna)? Dom kanske har något till försäljning. Citera
PxT Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Som Skadast skriver tror jag att man kan köpa hem ett band från svt eller tv4. Enligt vad jag hört ska det dock kosta 800kr (men jag är absolut inte säker). Citera
Recommended Posts