Gå till innehåll

PRG: Allt om Statking!


Jimbolito

Recommended Posts

  • 10 months later...
  • 1 month later...
Jag använder det och det är bra. Försök vara lite mer specifik i din fråga, så svara jag gärna, tror nästan det finns en gammal statking tråd där det kan finnas mer info...

 

Ok, jag var i dett askede bara ute efter svepande omdömen som "det fungera bra" eller "det är rena skitprogrammet".

 

Jag är ute efter ett program som hjälper mig med övergripande sessionstatistik, gärna med mycket möjlighter till grafer, analys och filter.

Just nu kör jag allt manuellt i ett excelblad, och har egentligen bara data på

* tid/session

* antal bord och bordstyp i session

* sajt i session

* vinst/förlust per session

* ackumulerad vinst per månad

* transaktioner och bonusar mellan konton

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Var beställde ni programmet?

Är det härifrån man ska beställa? Jag tycker siten ger ett allmänt oseriöst intryck och sedan vill den att man ska betala $10 (+ 30 för programmet) för shipping fees. Får man programmet på en skiva eller?

 

Många skaffar kanske detta som warez!?

 

https://www.conjelco.com

 

Bra program. Jag köpte det från conjelco och det gick bra. Conjelco är inte oseriösa på nåt sätt. De samarbetar med (äger?) Two Plus Two. Ja, det är en CD-skiva.

 

Välj billigare frakt, det går. Strunta i skräckpropagandan som säger att billigare frakt är på egen risk etc. USPS (amerikanska posten) är pålitliga och den billiga fraktmetoden är samma som är default på t.ex. Amazon.com.

 

Det finns en massa andra liknande program iofs, möjligt att nåt av dem är bättre. Men StatKing är helt okej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...