Myssion Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Tre olika blindstrukturer, vilka händer anser ni vara såpass på gränsen att ni spelar de olika här? T.ex. "54offsuit skulle jag slänga i 2/5, spela i 3/5, o jag vetefan va jag skulle göra i 2/4." Vem vill slå vad om att det kommer står "Lite RP - QoS" här nedanför...? * Lite mini RP - QoS * Citera
bzkt Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Till att börja med, NL eller FL? Citera
Myssion Postad 8 December , 2005 Författare Rapport Postad 8 December , 2005 Solly, hal ändlat lubiken nu. Citera
iremmats Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 Det beror ju 1000ggr mer på vilken typ av spelare killen på BB är och hur din image är osv... Citera
Myssion Postad 8 December , 2005 Författare Rapport Postad 8 December , 2005 Det beror ju 1000ggr mer på vilken typ av spelare killen på BB är och hur din image är osv... Självfallet (vilket jag också har skrivit i en annan tråd om SB-spel)! Jag menar naturligtvis generellt. T.ex. när Harrington beskriver SB-spel så skriver han "synar med alla Q ner till Q6 (eller nåt, kommer inte ihåg exakt). För diskussionens skull kan vi säga att BB-spelaren är en okänd förmåga, och att tre lika okända förmågor har limpat in före oss. (Måste bli bättre på att skriva tydligt i första posten. För mig är det ju glasklart vad jag menar. ) Citera
Myssion Postad 8 December , 2005 Författare Rapport Postad 8 December , 2005 Det beror ju 1000ggr mer på vilken typ av spelare killen på BB är och hur din image är osv... Fast jag tycker att det är att ta i. Jag skulle säga att det uppskattningsvis bara är ca 350-400 ggr viktigare. Citera
Myssion Postad 8 December , 2005 Författare Rapport Postad 8 December , 2005 Vem vill slå vad om att det kommer står "Lite RP - QoS" här nedanför...? * Lite mini RP - QoS * Jag försökte verkligen QoS, men det gick inte... Uppenbarligen dög det inte med ett kolon, det måste vara ett kommatecken... Citera
Recommended Posts